El BNG de Cuntis aplaza la auditoría para evitar a “parálise” en la gestión

El BNG de Cuntis aplaza la auditoría para evitar a “parálise” en la gestión
Pleno extraordinario para debatir las obras de la senda fluvial del río Gallo y la recuperación del patrimonio termal de Cuntis. En la imagen, el alcalde, Antonio Pena (PP), y la secretaria municipal

El BNG de Cuntis ha decidido aplazar por ahora la auditoría anunciada sobre las arcas municipales a tenor del polémico informe de Intervención que señala posibles delitos contra la contratación pública por parte de la anterior ejecutiva local, con Antonio Pena como regidor.
El BNG, cuyo concejal Enrique Portela entró en el nuevo gobierno local con las responsabilidades de Cultura y Educación, considera que no es el momento para llevar la auditoría que si apoyaría más adelante, siempre que no suponga gasto municipal ni el “parálise da actividade do goberno actual”.
“O BNG firmou un pacto de goberno co PSOE no que unha das premisas básicas era a aposta pola transparencia. Así o estamos facendo dende que temos responsabilidades de goberno, estudiando así cada factura, cada euro que consta como débeda, ingreso ou gasto na área que diriximos, así como o resto de áreas de gasto do concello”, indica Portela. Así se refirió a que “é a nosa responsabilidade sacar do caixón todas as facturas, pero con cautela, pouco a pouco. A historia está chea de salvapatrias pero só o tempo demostra o lugar no que se atopa cada uno. Nós estamos a defender unha nova forma de facer as cousas controlando cada gasto”, señala.

El BNG de Cuntis aplaza la auditoría para evitar a “parálise” en la gestión

Te puede interesar