sábado 16/1/21

La Justicia archiva la denuncia contra el alcalde de Valga y varios ediles por las comisiones de coordinación

El gobierno local reitera que esas reuniones contaron siempre con informes favorables de los técnicos

El alcalde de Valga, José María Bello Maneiro, durante un acto |
El alcalde de Valga, José María Bello Maneiro, durante un acto |

El Juzgado de Primera Instancia de Caldas ha decidido archivar la  denuncia presentada por el PSOE de Valga contra el alcalde, Bello Maneiro, y varios ediles del equipo de gobierno por presuntas irregularidades en el cobro continuado de las denominadas “comisiones de coordinación”. Así lo ha hecho público el propio ejecutivo popular que reitera que la celebración de esas comisiones siempre contaron con “informes favorables” tanto del departamento de Secretaría como de Intervención. “Este goberno pode presumir de non ter un só reparo a ningún expediente durante estes 27 anos” y recuerda que “en todo este tempo pasaron por estes departamentos setede profesionais: cinco secretarios e interventores con habilitación nacional e dous secretarios nomeados pola Xunta de Galicia e licenciados en Dereito”. 
El equipo de Bello Maneiro defiende las comisiones de coordinación y señala que “son un órgano importante para a boa organización e funcionamento do Concello e para seguir mellorando Valga e a calidade de vida dos nosos veciños”. El propio alcalde, José María Bello Maneiro, incide tras conocer el archivo de la denuncia que “temos demostrado suficientemente con feitos que non nos moven os cartos, senón que nos move a defensa dos intereses de Valga e dos valgueses”. Desde el Concello apuntan que no solo el Juzgado de Caldas archivó la denuncia, sino que incluso la Fiscalía “propuxo hai unhas semanas o peche das actuacións”.
Desde el gobierno local inciden en que “o PSOE de Valga o único que está a facer dende o comezo da lexislatura é xudicializar a actividade do Concello en lugar de traballar para mellorar o pobo e a calidade de vida dos seus veciños”. Tienen claro desde las filas conservadoras que “van a continuar nesa liña porque o único que pretendían con esta denuncia era conseguir unha fotografía deste goberno indo a declarar aos xulgados. Só con iso xa lles era suficiente”, esgrimen desde el ejecutivo popular.

Comentarios