Marea denuncia que muchas familias no pueden asumir los precios del parque flotante

Marea denuncia que muchas familias no pueden asumir 
los precios del parque flotante
_MG_6105_15421861

El grupo municipal de Marea da Vila denuncia que el parque flotante instalado entre A Concha y A Compostela tiene precios “inasumibles” para muchas familias y “aumenta as desigualdades” entre los niños.

La formación recuerda que el mes pasado el gobierno local anunció una serie de novedades para dinamizar la playa durante el verano pero, pasado un tiempo de funcionamiento “parécenos decepcionante” que el ejecutivo “se limite” a contactar a empresas que “ofertan servizos a prezos inasumibles para moitas familias”.

Y es que, señala la portavoz del grupo municipal, María de la O Fernández, “para moitas famiilas un paseo dunha hora polo parque flotante” se sitúa en los 20 euros ya que los niños deben ir acompañados por un adulto, “algo que é lóxico, pero non a ese prezo”, apuntan desde la formación de Podemos en Vilagarcía. “A estratexia é sempre a mesma, o goberno anuncia xestións e a base de autobombo trata de facernos atractivo un produto que nin é orixinal, nin iniciativa do Concello, senón dunha empresa privada que, neste caso, contribúe a aumentar as desigualdades entre nenos e nenas”, señalan desde el grupo morado. Por ello, desde Marea da Vila piden al ejecutivo socialista “un pouco máis de orixinalidade e iniciativa propia no deseño de actividades” pero, sobre todo, “que pense en estratexias inclusivas que permitan o desfrute de todas as nenas e nenos e que o verán non dependa do peto das familias”. l

Marea denuncia que muchas familias no pueden asumir los precios del parque flotante

Te puede interesar