Ravella solicita al Sergas el proyecto del futuro centro de salud para elaborar el Plan de Movilidad

Ravella solicita al Sergas el proyecto del futuro centro de salud para elaborar el Plan de Movilidad
El alcalde de Vilagarcía, Alberto Varela, en una comparecencia anterior | GONZALO SALGADO

El Concello de Vilagarcía solicitará formalmente y por escrito a la Consellería de Sanidade que le remita el proyecto del futuro centro de salud. Lo hará –expuso ayer el alcalde, Alberto Varela– para encargar a los técnicos el Plan de Movilidad que figura como exigencia en el convenio entre Concello y Xunta. “Se lle encargas a calquera técnico un estudio de viabilidade o primeiro que che vai a pedir, e con razón, é o proxecto para ver, entre outras cousas, por donde van entrar e saír os coches”, manifiesta el primer edil.
El socialista hizo referencia al informe elaborado en su día por la Policía Local alegando que “pode ser perfectamente válido, aínda que hai veces que á oposición lles vale e outras nas que non”.

 

 Independientemente de eso insistió en que “que mínimo que o Concello teña o proxecto” e ironizó apuntando que “igual, como pasou co informe sobre o albergue, o Partido Popular de Vilagarcía si o ten”.
Varela fue incisivo y declaró sobre la actitud de la Xunta de Galicia. “Ás veces roza a falta de respecto institucional, cando non a destrúe por completo”. Respondiendo al PP recordó que “o Concello fixo un gran esforzo para ter un novo centro de saúde, xa que fomos os que mercamos a parcela e as que procedemos á demolición da Comandancia”.


Y es que la falta de una partida específica –con nombres y apellidos–para la construcción del futuro ambulatorio cabrea al gobierno local de Vilagarcía. “A foto diante da Comandancia do PP roza o ridículo cando calquera sabe os bailes que leva dado neste asunto. Un día era histórico, outro non están dacordo e agora non o sei”, asevera el socialista. Este también aprovechó para hacer una valoración de los presupuestos de la Xunta para Vilagarcía. “Son un acto de fe”, manifestó.


De hecho el regidor enumeró aquellas cuestiones que echan en falta en las cuentas para 2024 que salieron publicadas hace tan solo unos días. “Non está a estación intermodal, tampouco hai partida para as beirarrúas de Bamio nin para a ampliación do polígono do Pousadoiro”. En este sentido recriminó que “despois se lles bote a culpa aos concellos de que non haxa empresas”. En la lista de ausentes para el alcalde vilagarciano también están “a humanización da rúa Rosalía de Castro tan esperada e demandada polos veciños ou tamén as melloras na avenida de Cambados ao seu paso por Vilaxoán e polo Rial. Hai que lembrar que esa estrada é de titularidade autonómica”.


Varela fue claro y declaró que “boto de menos un maior esforzo económico por parte da Xunta de Galicia coa octava cidade de Galicia”. Recriminó –de hecho– que “das poucas partidas que aparecen nomeadas a maioría son con fondos europeos”.


En respuesta a la convocatoria pública del PP para valorar positivamente las cuentas autonómicas el socialista apuntó que “deberían avergoñarse destes números”.

Ravella solicita al Sergas el proyecto del futuro centro de salud para elaborar el Plan de Movilidad

Te puede interesar