Podemos solicita a Ravella que permita la asistencia presencial de los vecinos en los plenos

Sillas del público vacías en el salón de Plenos de Ravella | G. Salgado
|

Podemos-Marea da Vila pide al gobierno local que vuelva a habilitar la asistencia presencial de los vecinos a los Plenos con las medidas de higiene y distanciamiento pertinentes. La formación considera que, “así como se realizan outro tipo de actividades presenciais, o PSOE debe de deixar de limitar os dereitos fundamentais da poboación e a situación epidemiolóxica non pode seguir sendo escusa para impedir a participación da veciñanza na vida política”. 


La portavoz, María de la O Fernández, repocha al gobierno de Alberto Varela que no se habilitara durante la pandemia “nin unha sola iniciativa” para mantener la participación, ya que “nin se habilitou a posibilidade de seguimento dos Plenos por streaming, nin se abriu novamente á participación nos momentos nos que a incidencia era máis baixa durante o pasado verán”.


Según Podemos, esta situación refleja que al gobierno local “molestalle a participación dos veciños na vida política, tal e como demostran os permantenes conflictos que manteñen cos colectivos veciñais”. “Retransmitir os plenos por streaming era unha cuestión de vontade política. Por que o facebook do Concello emite roldas de prensa en directo e non se habilitou esta opción para os plenos?” se pregunta María de la O Fernández quien recuerda que la vídeoacta del polémico Pleno de marzo continúa sin subirse a la web. 


Por ello, Podemos registrará una petición por escrito para que el PSOE informe de la fecha en la que tiene prevista la apertura del Pleno a los ciudadanos. 

Podemos solicita a Ravella que permita la asistencia presencial de los vecinos en los plenos