CxG Ribeira cree que puede ser “a chave” del gobierno tras el 26M

CxG Ribeira cree que puede ser “a chave” del gobierno tras el 26M
P17 F1

Compromiso por Galicia (CxG) de Ribeira celebró ayer su mitin central en la Casa do Mar de Santa Uxía, donde se dio cita un nutrido grupo de personas para escuchar sus propuestas. Hasta allí también se desplazaron Juan Carlos Piñeiro Docampo, secretario xeral del partido, y Orlando Villamayor Torres, miembro de su ejecutiva, para arropar a Óscar Casáis, candidato a la Alcaldía. Desde esta formación política indicaron que ya empiezan a sonar “nas quinielas” y que pueden ser “a chave” del futuro gobierno local. Abrió el acto Miriam Crujeiras, que detalló que son un proyecto socialdemócrata, que tiene como finalidad reforzar el estado de bienestar social; y galleguista, que sin ser independentista cree en la identidad propia gallega y exige un mayor número de competencias para Galicia y más atención a los problemas de los gallegos. Y explicó que va en esta lista, en el número 7, porque cree que “está formada por xente humilde, honrada e traballadora, e que xa é hora de que tamén estea na política a xente boa”.


Villamayor habló en clave europeísta pues dijo que CxG es un partido con esa vocación y que, pese a no tener representación CxG, fueron más de 80 asuntos gallegos los que se abordaron en Bruselas a través del PNV. Piñeiro, candidato número 3 de Coalición por Una Europa Solidaria (CEUS), incidió en esa línea al poner de manifiesto que “aínda que pode haber moitas cousas que alí se fan e non nos gustan, cambiamos Europa participando nela, non destruíndoa ao estilo do BNG, Podemos ou Vox, que aínda que se presentan ás eleccións buscan unha saída da UE”. Defendió el sentimiento europeísta que debe haber en Galicia, “xa que o Camiño de Santiago era o dos europeo nos seus inicios, de xentes de todo o continente que peregrinaban ata a nosa terra, ata Compostela”. Remarcó que participan en una coalición con partidos como PNV, Coalición Canaria o Geroa Bai, a los que definió como “socios serios, non somos o BNG que vai da man de Bildu e ERC”. Y agregó: “Mirade se somos diversos e plurais que temos a capacidade de compartir papeleta con outras nacionalidades do estado, cousa da que son incapaces eses que se din defensores da patria, como PP, Vox ou Ciudadanos”.


Al final, se subió al atril Óscar Casáis, que explicó que son un partido que lleva un “programiña sinxelo pero creíble, sen grandes obras nin inversións, pero que fala de cousas que non dan votos como é manter as infraestruras e servizos que xa temos”, y precisó que no vale de nada hacer algo nuevo si no se es capaz de cuidar lo que se tiene. La participación de la ciudadanía y tratar a los vecinos por igual sin importar la filiación política serán líneas principales de CxG. Para cumplir con lo que predica, usó el ejemplo de la elección de candidato, “que aquí faise polos militantes e simpatizantes, por iso hai que distinguir a nosa lista, que é un equipo, e as demais, onde hai un candidato e o resto vai de recheo”. Remató el acto apuntalando la idea de que vienen a por la Alcaldía y que “despois do 26 de maio serán 11 ou máis os concelleiros de CxG que ocuparan os sillóns do pleno”.

CxG Ribeira cree que puede ser “a chave” del gobierno tras el 26M

Te puede interesar