Veloso viste de amarillo a Vilagarcía

Veloso viste de amarillo a Vilagarcía
Diario de Arousa-2015-08-15-036-2cdfdb2f

A lomos de la bicicleta con la que ganó la etapa de la contrarreloj, entre un pasillo de ciclistas y aplausos de los allí congregados. Así llegó ayer al Concello de Vilagarcía Gustavo César Veloso, flamante ganador de la Volta a Portugal 2015. Allí le esperaba el alcalde de la ciudad, Alberto Varela y, pese al cansancio acumulado de tantos días de celebración, Veloso no defraudó. Primero enseñó todos sus trofeos: Los de cada etapa ganada, el de la regularidad y el de vencedor de la “Grandísima” y regaló bidones a niños y demás congregados. Luego se vistió el maillot amarillo, que regaló firmado al Concello quien, por su parte, le obsequió con una metopa con el escudo de Vilagarcía, que el ciclista prometió depositar “como case todo, en casa de meus pais”.
Finalmente, el de Bamio concedió una rueda de prensa, que comenzó agradeciendo a los medios su comprensión por el “aislamiento” al que estuvo sometido: “Necesitaba tempo para recuperar. A miña vida era a etapa,  atender aos medios portugueses, masaxes e durmir”. Añadió que esta situación le “dolía” especialmente con la prensa local “que me sigue todo o ano. A min apetecíame responder a todo o mundo pero o ciclismo non é fútbol. Se atendo a todos, coa factura do teléfono ao final de mes non me vale a pena saír da casa”.
Veloso tampoco dejó pasar la oportunidad de demandar que los empresarios gallegos apuesten más por el ciclismo y reiteró que hay buenos corredores para formar un equipo autóctono: “Témonos que buscar a vida fóra pero o de Galicia Calidade non é só no que se come senón tamén nas persoas. As empresas deberían ver con números que o ciclismo é rentable”. 
El vilagarciano, que corre en el W52 Quinta da Lixa portugués, aseguró que “teño capacidade para estar nun equipo máis grande pero teño 35 anos e antes que a min seguro que collerían a un máis xoven. Pero sei que podo ser un puntal para outros. De feito, traballo todo o ano para os meus compañeiros porque eles tamén traballan para min e é iso o que trato de inculcar, o compañeirismo. Eu sería feliz nun grande ao mando dun xefe de filas”.
En cuanto a cuál de sus dos victorias en la Volta le supo mejor, afirmó que “ambas foron difíciles e cada unha ten a súa particularidade. É como ter dous fillos, a cal queres máis?” Sin embargo sí precisó que el hecho de que este año corriera Álex Marque, ganador en 2013, “fai que esta victoria saiba un pouquiño mellor”, a pesar de la presión psicológica a la que tuvo que hacer frente: “As bonificacións obrigábannos a estar sempre diante en cada meta, e fixen sprints xogándome o físico, co que conseguín 31 segundos”. Veloso aseguró que esto fue también gracias a su equipo, que estuvo fuerte en la competición: “Recoñezo que temos unha plantilla máis grande que outros equipos portugueses. Os 9 estivemos concentrados en altura. Eu 23 días dunha tacada e 7 doutra. A unión do grupo fixo forza e así conseguimos estes bos resultados”.
Sobre la repercusión de la ronda lusa comentó que “despois do Tour, o Giro e La Vuelta a España, a Volta é a seguinte. Chámanlle ‘a Grandísima’ por algo”. Así lo confirman los muchos aficionados, portugueses y también gallegos, que acudieron a verle durante las 10 etapas. Por último, el alcalde le dio las gracias por llevar el nombre de Vilagarcía por el mundo y aseguró que es “un modelo a seguir”.

Veloso viste de amarillo a Vilagarcía

Te puede interesar