La empresa Cobre San Rafael renueva su alianza con las Ecobrigadas de Amicos

La empresa Cobre San Rafael renueva su alianza con las Ecobrigadas de Amicos

Las Ecobrigadas de Amicos continúan sus labores en diferentes puntos de Galicia apoyados por la empresa Cobre San Rafael. Esta alianza generada el año pasado entre ambas entidades ayudó a que la asociación Amicos prestase apoyo y formación en empleo verde a más de 30 personas con discapacidad intelectual, y consiguió que cinco de ellas consiguieran un puesto de trabajo de calidad y con miras hacia el futuro futuro. Desde la entidad presidida por Esther Vidal resaltaron que las Ecobrigadas son un equipo multidisciplinar de personas con discapacidad que combinan la innovación social y el cuidado medioambiental para la ejecución de obras forestales, la prevención de incendios forestales, jardinería y bedelería. 

 

"As persoas que forman parte das Ecobrigadas reciben formación adaptada e son acompañadas durante todo o proceso para mellorar a súa empregabilidade", explicó Xoán España, director xeral de Amicos, quien agregó que en las Ecobrigadas "xéranse 35 postos de traballo de persoas con discapacidade intelectual e onde o esforzo e a superación son exemplo de que sempre se pode e demostran que sempre hai unha oportunidade para avanzar”, subrayó.  Esas brigadas medioambientales continúan los trabajos en diferentes puntos de Galicia coma Santiago de Compostela, Rois, Moaña o Vigo.

 

Asimismo, España aprovechó para agradecer a Cobre San Rafael por la renovación de la alianza ya que “é unha aposta por continuar na formación, na intermediación e no apoio das persoas con discapacidade para conseguir un emprego”. Por su parte, Pablo Núñez, director de Relacións Instituionais de Cobre San Rafael se mostró orgulloso de “seguir apoiando á asociación Amicos en todas as accións que fai” y describió la labor de dicha asociación como “imparable” y de “primeiro nivel”. 

 

Núñezz remató resaltando que "temos implantado no noso ADN o coidado, a sostenibilidade e a recuperación medioambiental” y, por eso, “encaixamos perfectamente no que pretendemos nós e o que fai Amicos”. A comienzo de 2024 ambas entidades celebrarán la firma de la renovación del convenio con una jornada de recogida de residuos y sensibilización medioambiental con escolares de las localidades coruñesas de O Pino y Touro.

La empresa Cobre San Rafael renueva su alianza con las Ecobrigadas de Amicos

Te puede interesar