El PSOE de Boiro apuesta por el continuismo en los puestos altos de la candidatura

El PSOE de Boiro apuesta por el continuismo en los puestos altos de la candidatura
Actuales miembros del gobierno socialista en Boiro | Cedida

Los socialistas de Boiro, con José Ramón Romero, "Martiño", a la cabeza, concurrirán a las elecciones municipales de mayo con una lista continuista en la zona alta, que contará con Luis Ruiz (2), María Outeiral (3), Marcos Fajardo (4) y Raúl Treus (6). El actual alcalde defiende que "os catro mostraron durante estes catro anos con traballo o seu compromiso e a súa dedicación por Boiro e os boirenses e seguirán formando parte do meu equipo a partir de maio".

 

De Ruiz, que en este mandato ejerció como teniente de alcalde y estuvo al frente de las áreas de Urbanismo e Obras y de Facenda, Martiño puso en valor que "logrou o desbloqueo das licencias urbanísticas, que tiñan un retraso de máis de dous anos, e a redución da débeda viva do concello en 1.500.000 euros, pasando de 5.500.000 euros a 4.097.965 euros nestes catro anos".

 

Asimismo, los socialistas subrayan que la delegada de las Concellerías de Cultura, Educación e Persoal, María Outeiral, ofreció actividades para todos los públicos y en todas las parroquias, reactivó el Consello Escolar Municipal y logró la estabilización de empleo con la que se van a consolidar a 111 trabajadores municipales.

 

Sobre el edil de Comercio e Servizos, Marcos Fajardo, la agrupación lo destaca como el principal interlocutor entre la administración y las parroquias y a Raúl Treus, actual concejal de Medio Ambiente e Servizos Sociais, la redacción del primer Plan Forestal frente a futuros incendios.

 

Martiño defiende así un balance positivo en este mandato y asegura que "os cinco fixemos un gran equipo e non me imaxino o traballo diario no Concello sen eles. Todos demostraron a súa valía ao fronte das distintas áreas e estou seguro que van a seguir facendo un gran traballo coas novas persoas que se sumarán ao equipo", concluye.

El PSOE de Boiro apuesta por el continuismo en los puestos altos de la candidatura

Te puede interesar