El PSOE denuncia la "precaria situación" de la Atención Primaria en el centro de salud de Rianxo

El PSOE denuncia la "precaria situación" de la Atención Primaria en el centro de salud de Rianxo
El candidato del PSOE a la Alcaldía de Rianxo, Óscr Rial, informó que esta semana no habrá servicio de Pediatría en el centro de salud de la villa al estar de baja la titular de la plaza y no cubrirse la misma I Chechu Río

El PSOE de Rianxo denuncia la “precaria situación" de la Atención Primaria en el municipio, precisando que lleva años "abandonada", a lo que indica que se suma la falta de un servicio de Pediatría de calidad, tal y como ya denunció estos días el portavoz y candidato a la Alcaldía rianxeira por Rianxo en Común, Julián Bustelo, y que convocó para las ocho de esta tarde una concentración de protesta por ese motivo delante del ambulatorio de la villa. "É unha problemática que só se agrava”, explica el alcaldable socialista, Óscar Rial, que insiste en que "as baixas actuais dos profesionais sanitarios non se están a cubrir, ao que se suma que xa había baixas anteriores que tampouco tiñan substituto. É unha situación de precariedade absoluta”, remarcó. 

 

Desde el partido del puño y la rosa señalan que se trata de una situación que se agrava especialmente en Pediatría, del que dijo que esta semana "non terá servizo", ya que puntualiza que la doctora titular está de baja y tampoco se cubre su ausencia. Rial Lago subraya que el servicio de Pediatría en el ambulatorio rianxeiro "xa era de por si precario, dado que esta doutora atendía unha elevada carga de traballo, a máis de 40 persoas de atención continuada. 

 

“Non contar con persoal de apoio, para aliviar a carga de traballo e cubrir as baixas, repercute nunhas condicións laborais insoportables, cunha alta precariedade e estrés laboral”, insistió Óscar Rial. De igual modo, el cabeza de lista del PSOE de Rianxo en las elecciones del próximo 28 de mayo, señaló que "actualmente, o servizo de Pediatría en Rianxo realízase de forma rotativa de 8.00 a 12.00 horas. Así, un profesional doutros municipios como Dodro, Boiro e mesmo Valga, rótanse para realizar traballos ordinarios como a vacinación ou consultas”, explicó. 

 

Pero, Rial Lago aclara que a partir del mediodía ya no hay pediatras en el centro, "polo que se o rapaz ten menos de 3 anos derívano aos centros próximos de Dodro e Boiro. E se ten máis de 3 anos é atendido polo médico de cabeceira dos pais, o que se suma ao colapso que xa tiña o servizo médico de atención a adultos”, agregó. Con todo esto, Rial Lago resalta la necesidad de instar a la Xunta de Galicia a solucionar inmediatamente esta situación. "O estado actual da nosa Atención Primaria obriga ás familias a desprazarse a outros municipios e priva á cidadanía dun servizo sanitario de calidade”, concluyó.

El PSOE denuncia la "precaria situación" de la Atención Primaria en el centro de salud de Rianxo

Te puede interesar