El BNG de Cambados valora el mandato: “PSOE e Somos gastan sen rumbo en festas e promoción para destacar un sobre o outro”

El BNG de Cambados valora el mandato: “PSOE e Somos gastan sen rumbo en festas e promoción para destacar un sobre o outro”
El portavoz del BNG de Cambados, en el centro, con otras responsables de la formación | Gonzalo Salgado

El BNG de Cambados hizo ayer balance del mandato del bipartito y con duras palabras. Aseguró su portavoz, Liso González, que el saldo “é francamente negativo” e insistió en que “non hai programa de goberno”. De hecho, acusó a PSOE y Somos de “gastar sen rumbo en festexos e promoción política para destacar un sobre o outro”. 


Los nacionalistas le reprochan en primer lugar que aún no haya presupuesto para este año, una cuestión sensible, pues el bipartito en minoría precisa de su apoyo para aprobar este documento. Pero es que consideran que su salida de la ecuación de gobierno, después de un difícil cuatripartito y de que las negociaciones para un tripartito no fructificaran, se nota: “Sen o BNG marcando o rumbo, tanto o PSOE como Somos Cambados foron á deriva, improvisando sobre á marcha, competindo pola atención”. De hecho, creen que ha acabado “colapsando” e indican que ya lo advirtieron, que “como non houbera un programa de goberno, o que lles agardaba era trampear a curto prazo”. 

 

"Un millón en festexos"

Y es que González denuncia que entre sus prioridades no estaban las necesidades de Cambados. Según él, una “mostra significativa” es que el año pasado se gastó, calcula, alrededor de un millón de euros en festejos en un presupuesto de 10 millones y, teniendo en cuenta que la mitad se consume en salarios de personal, “para manter ese dispendio deixaron abandonadas as infraestruturas municipais, tanto sen contenido como sen mantemento” y “o estado no que agora se atopan vaticina unha recuperación longa e difícil”, añadió. 
De todos modos, y en su opinión, ese gasto, “nin sequera serviu para organizar festexos en condicións”. El Bloque se refirió concretamente a la Festa do Albariño y al hecho de que las casetas no abrieron con el programa del Concello, que se extendió 10 días, pues “sobran exemplos de veciños e turistas que confiaban en disfrutar da tan anunciada festa, só para atoparse coa Calzada pechada e unha festa a medio gas”. 

 

"O BNG nunca foi tan necesario"

También le acusa de no tener capacidad para “xestionar tarefas sinxelas polo ben da veciñanza” y proyectos que, asegura, “lles puxemos en bandexa”. Así, mencionaron las deficiencias en las casa de cultura, que estos días volvieron a estar de actualidad con el PP, y a “medidas tendentes a facilitar a conciliación familiar e laboral”, pues nunca estuvieron muy contentos con la forma en que crearon las ayudas a comedores escolares. “Todo o que implicase traballo de fondo, sen gratificación instantánea en forma de prensa ou redes sociais, lles supoñía un esforzo insalvable. Non había proxecto, non había ideas e con esta xente non hai futuro para Cambados”, añadió el portavoz. De hecho, asegura que el Bloque “nunca foi tan necesario para endereitar a política local e volver a dotar ao concello de proxecto, ambición e porvir”. 

El BNG de Cambados valora el mandato: “PSOE e Somos gastan sen rumbo en festas e promoción para destacar un sobre o outro”

Te puede interesar