miércoles 13.11.2019

O Can de San Roque defiende la necesidad de la reordenación del puerto de Portonovo

La asociación de empresarios de Portonovo, O Can de San Roque, defiende la necesidad de una reordenación de la zona portuaria  como clave para la dinamización .

Proyecto planteado por el Concello de Sanxenxo para la zona portuaria de Portonovo
Proyecto planteado por el Concello de Sanxenxo para la zona portuaria de Portonovo

La asociación de empresarios de Portonovo, O Can de San Roque, defiende la necesidad de una reordenación de la zona portuaria  como clave para la dinamización socioeconómica de la zona y así dar cabida a diferentes necesidades y espacio. “Non só a cremos necesaria senón que tamén pensamos que ten que ser máis pronto que tarde”, apunta el colectivo en una nota de prensa. 
Hasta el momento, el único que se ha manifestado acerca del plan que el gobierno local ha presentado ya en Portos de Galicia ha sido el patrón mayor de Portonovo, Jose Antonio Gómez, que ya ha advertido que se opondrá a cualquier actuación que perjudique al sector del mar. 
O Can de San Roque reclama también que se tenga en cuenta su opinión. “En referencia o que dixo o patrón maior sobre este tema pensamos que en Portonovo existen máis sectores que o de pesca, por iso unha actuación de este tipo tamén e necesaria para  o sector hostelero e comerciantes de Portonovo que pensamos  que al menos e tan importante como a da pesca”, dice.
   Sin embargo, el colectivo reconoce que esta propuesta debe ser dialogada. “Estamos totalmente dacordo co patrón maior  que unha actuación de este magnitud ten que ser consensuada por varios sectores. Por iso, cremos necesario unha mesa de traballo que dea cabida a todas as partes implicadas ou interesados neste proxecto”, apuntan en el comunicado. “Estamos convencidos que traballando todos xuntos podemos chegar a un consenso que nos convenza e beneficie a todas as partes”, inciden.
    Desde la asociación creen que es un proyecto muy necesarios a corto plazo “e ten que ser unha actuación que se faga tendo en conta as necesidades dun pobo que non so vive do mar e que non se lle des as costas ao sector turístico”.
Apelan al diálogo  y a una postura consensuada.  “Nós non queremos pelexar con ninguén, todo o contrario, pero tamén teran a nosa oposición se o Concello e Portos de Galicia non ten en conta as necesidades do sector hostelero. Cremos que con este proxecto podemos cubrir necesidades que ata agora estamos solventando grazas a Portos de Galiza e o patrón maior que deixa dispoñer do espazo do varadero para aparcamento no verán”, apuntan.
Can de San Roque cree que el proyecto se traduciría en beneficios turísticos.  “Este proxecto sería bo para todos. Portonovo volvería a cambiar a cara e a dar non só servizos á Confraría senón tamén aos turistas e o que conlevaría que máis turistas visitaran a nosa vila co beneficio que iso tería para todos”, dicen.

Comentarios