EU garantizará la conciliación familiar durante las vacaciones escolares si llega a gobernar en O Grove

EU garantizará la conciliación familiar durante las vacaciones escolares si llega a gobernar en O Grove
El candidato de EU, José Antonio Otero, durante un Pleno de O Grove | M. FERREIRÓS

La formación municipal de Esquerda Unida critica al gobierno de José Cacabelos por no programar ningún servicio que ayudase a la conciliación familiar durante las vacaciones de Semana Santa. 

 

El candidato José Antonio Otero indica que “non é de recibo que dende o concello non se puxese en marcha un campamento para nenos e nenas de entre tres e 12 anos, ao igual que se ten feito no verán ou, nalgunha ocasión, nas vacacións de Nadal”. 

 

Y es que para Otero, estas fechas “son importantes para moitas familias, xa que poden acadar un posto de traballo que lle permite uns ingresos máis que precisos na actual situación económica”, y para lograr ese trabajo, el izquierdista entiende que “é necesaria a conciliación e só é posible coa implicación do Concello a través de campamentos ou ludotecas”.

 

Conciliación durante todo el año


Por ello, desde EU confirman que, dentro de su programa para un gobierno con Otero como alcalde, tienen contemplada la puesta en marcha de un servicio de conciliación durante las vacaciones escolares de Semana Santa, verano y Navidad, y aseguran que trabajarán para que también se pueda ofrecer por las tardes durante todas las semanas del curso escolar, así como los fines de semana y los días festivos en los centros educativos del municipio. 

 

Una medida que consideran posible, “incluso sen ter que recorrer ao orzamento municipal, pois existen axudas para executar estes servizos, como o Plan Corresponsable, promovido e financiado polo Ministerio de Igualdade”, aseguran. En este sentido señalan que existen numerosos concellos de Galicia que hacen uso de esos fondos para ofrecer una conciliación familiar durante todo el año, y critican que “aquí nin tan sequera son capaces de poñer a funcionar un simple servizo de ludoteca durante unha semana”.

EU garantizará la conciliación familiar durante las vacaciones escolares si llega a gobernar en O Grove

Te puede interesar