O GROVE - Destinan 24.000 euros a la limpieza y mejora del camino de Feáns

O GROVE - Destinan 24.000 euros a la limpieza y mejora del camino de Feáns
Diario de Arousa-2014-12-20-015-6408376a

El delegado territorial de la Xunta, José Manuel Cores Tourís, visitó ayer O Grove para analizar con el alcalde, Miguel Ángel Pérez, la nueva subvención de la Consellería de Medio Ambiente que permitirá continuar con la mejora del camino de Feáns.
En la visita estuvieron acompañados por el jefe territorial de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, José Luis Díez.
De esta forma, Cores Tourís aseguró que el municipio ejecutará obras de mejora en este camino, para lo que la Consellería de Medio Ambiente aportará una ayuda global de 19.790 euros, dentro de las ayudas destinadas a concellos de Red Natura. El Concello de O Grove aportará el 21% correspondiente al IVA de la obra, con lo que la inversión global rondará los 24.000 euros.
El delegado territorial destacó que estas subvenciones ratifican “o compromiso do Goberno galego coa conservación, coa protección e coa mellora dos parques naturais en Galicia e, en concreto, na provincia de Pontevedra, unha das que conta con maior número de concellos acollidos a estas axudas, en concreto 30, investiranse case 676.000 euros en diversos proxectos se temos en conta non só a axuda destinada pola Xunta para estes municipios senón tamén a IVA que eles asumen”.
Según explicó, estas subvenciones se destinaron a tareas de mejora del paisaje, como la limpieza, restauración y señalización de caminos y espacios recreativos; a mantener las condiciones ambientales y favorecer la recuperación de especies en zonas de Red Natura 2000; y a recuperar o restaurar elementos históricos patrimoniales, como hórreos, fuentes o muros.
“O obxetivo da Consellería é dar resposta a estes obxectivos fomentando e aumentando o papel dos concellos á hora de levar a cabo este tipo de accións, na súa calidade de entidades xestoras de terras”, añadió Cores Tourís, quien matizó que “estas actuacións están dirixidas”, aseguró Cores Tourís, “a contribuír a biodiversidade e á preservación dos ecosistemas de alto valor natural garantindo a compatibilidade cos valores naturais que compre protexer en cada zona e o mantemento dun estado de conservación favorable para os hábitats e as especies de interese de cada espazo dentro da Rede Natura 2000 de Galicia”.
En cuanto al proyecto que se realizará en O Grove, el alcalde matizó que el objetivo de estos trabajos serán labores de restauración y limpieza del camino de Feáns, con el objetivo de mejorar su entorno, “labor que xa comezou en 2013 cando se investiron nestes mesmo sendeiro outros 23.000 euros a través das mesmas axudas á Rede Natura”.

O GROVE - Destinan 24.000 euros a la limpieza y mejora del camino de Feáns

Te puede interesar