O GROVE-La Plataforma aboga por una “ordenación real” propuesta por un equipo independiente

O GROVE-La Plataforma aboga por una “ordenación real” propuesta por un equipo independiente
Diario de Arousa-2015-01-20-016-03f49a31

Los escuetos comunicados emitidos estos días por la Plataforma de Afectados polo PXOM dejaron ayer paso a un denso escrito con que quisieron responder a las declaraciones realizadas por los políticos locales durante el fin de semana.
Uno de los principales mensajes emitidos ayer por la Plataforma es que el PXOM existente no sirve ni como documento base sobre el que trabajar.
“Queremos deixar claro que non queremos un PXOM cuxa Lei do Solo sexa esta que propuxo Urbam. Entendemos que este documento é inaproveitable”. Y es que argumentan que no quieren carreteras ni rotondas sobredimensionadas, “nin viales con un mínimo de metros para legalizar terreos. Non queremos que un familia se hipoteque porque posúe un terreo polo que lle pasa un vial estructurante. Non queremos casas derrubadas, nin casas fóra de ordenación, nin solo industrial na Siradella, sobre todo vendo o resultado que nos concellos veciños e a ruína paisaxística que este proxecto traería”.
Y además, rechazan que se tengan en cuenta las alegaciones presentadas sobre la base del mismo PXOM porque supondría acogerse a normativas que rechazan.
Como ejemplo ponen una hipotética alegación que sugiere el desvío de una carretera por un lugar que resulte más económico. “¿Non estou decindo que en lugar que en lugar de pasar pola miña propiedade pase por riba da de un veciño? Porque a estrada vai seguir tendo a mesma medida, porque a ley proposta por Urbam así o recolle. E o que non queremos para nós non llo podemos botar enriba do veciño”.
Por tanto, lo que propone la Plataforma es un ordenación territorial acorde a las necesidades de O Grove. “Que recolla as construccións realizadas, porque entendemos que si se fixeron foi porque o Concello as deixou facer” Por tanto, piden “responsabilidade co feito, estivera ben o mal e veña do partido que veña. Estamos a falar de veciños que tributan polas súas posesións, e si non o fan, que o Concello colla a súa responsabilidade: Ainda que sexa pouco popular e non de froito electoral”.
Proponen por tanto una ordenación real propuesta por un equipo técnico independiente y que asesore a los vecinos sobre cuál es la mejor fórmula para los distintos entornos de la península. “Un equipo que manteña conversas con distintos núcleos de poboación e que tome as medidas para facer unha ordenación consensuada. Que este consenso sexa transmitido aos políticos e que no Concello tamén exista un consenso. Logo de preparada a masa, entre veciños, equipa técnica e políticos, levarase o pan ao forno da Xunta para que o coza”. Con esta propuesta la Plataforma marca la hoja de ruta a los políticos locales, a los actuales a los que salgan de las urnas el próximo mes de mayo. Y añade una advertencia: “Póñanse as pilas, que xa está ben de vivir a conta nosa sen ningún tipo de responsabilidade polos seus desastres. Lembrámoslles que ninguén os empuxa contra vontade a presentarse para tan dourada cadeira”.

O GROVE-La Plataforma aboga por una “ordenación real” propuesta por un equipo independiente

Te puede interesar