sábado 21.09.2019

En Marea reitera su denuncia por falta de pediatras y de sala infantil en Baltar

El área de espera sigue en la puerta de entrada rodeada de sillas y en contacto con adultos enfermos

La reforma de la sala de espera se ha limitado a rodearla de sillas, según denuncia Somos En Marea  | cedida
La reforma de la sala de espera se ha limitado a rodearla de sillas, según denuncia Somos En Marea | cedida

Los niños que acudan al centro de salud de Baltar continúan sin disponer de una sala de espera aislada de enfermos adultos y con carencias de los facultativos especializados. Así lo denunció ayer Somos En Marea Sanxenxo que incide que tanto el PAC como el centro de Salud concluirá el año “sen pediatra que os atenda nin zona específica para nenos”. Sanidade comprometió para antes de final una nueva sala de espera para niños al lado de la zona de extracciones con mobiliario propio para pacientes de esa edad, zona de juegos y un nuevo baño infantil El compromiso surgió durante una reunión entre el gerente del área sanitaria de Pontevedra, José Ramón Gómez, con el alcalde, Telmo Martín, el pasado mes de noviembre. “O único que nos encontramos é a mesma alfombra cunha mesa e tres pares de cadeiras arredor. No medio dun coro de asentos de adultos, en fronte da porta de entrada e onde se concentran todos os días persoas con enfermidades crónicas e agudas á entrada do zulo de facer análises. Igual, ou peor é a situación no PAC: Nin pediatra que os atenda, nin zona específica para os mesmos”, asegura la portavoz de Somos En Marea Sanxenxo, Mary Camiña.

“Seguimos tendo consultas de Pediatría sen facultativos. A existencia de mobiliario infantil non exime de que a zona de Pediatría debería estar aislada tanto das correntes de aire do exterior como do resto de enfermos, pois aqueles nenos e nenas que van seguir o programa de vacinación e seguimento anual de crecemento non teñen porque estar en contacto con enfermos”, inciden desde la formación. “Nos preguntamos cal era a presa de facer consultas e sala de enfermaría se non tiñan intención de contratar máis persoal”, señala.

El grupo parlamentario de En Marea solicitó en agosto el proyecto de mejora del Centro de Salud y del PAC de Baltar. “Visto que o problema segue sen solucionarse e que as explicacións e documentación solicitada non se pon a disposición nin dos afectados nin do Grupo Paralamentario que o solicitou, En Marea, retomará o asunto e pedirá as pertinentes explicacións e solucións", apunta May Camiña.

Comentarios