La sala de exposicións Espazo Torrado acoge desde ayer una completa exposición del pintor y grabador pontevedrés Xosé Conde Corbal, que podrá disfrutarse hasta el 18 de junio en Cambados. Al acto de inauguración acudieron autoridades como el concejal de Cultura, Tino Cordal, y asistentes muy especiales como la viuda del artista, Margarita Escuredo, de 100 años de edad, los mismos que habría cumplido él este año. Leyó un sentido poema que emocionó a los asistentes.
Precisamente, la iniciativa coincide con el centenario del nacimiento del pontevedrés, uno de los mejores artistas plásticos gallegos del siglo XX y que vivió más de una década en la Ría de Arousa. “O seu fructífero traballo abrangue dende o mar, as súas xentes e as súas artes, aos seus escritores, a obra de Valle-Inclán, a fauna e a flora, as vivenzas históricas, así como o patrimonio arousán e o erotismo, entre outros motivos”, explica el técnico de Cultura de Cambados y artífice de la iniciativa, José Vaamonde.
“O artista pontevedrés fará do gravado o seu leitmotiv como símbolo de democratización da arte, cunha intención próxima á pedagoxía popular, poñendo en marcha unha técnica propia que traerá consigo o abaratamento dos custos de producción, conseguindo así un propósito seu, o de facer accesible a arte”, añadió.
Con “O Corbal no mar de Arousa”, la sala cambadesa hace un minucioso recorrido por su dilatada obra en esta zona; “unha viaxe enriquecedora que evidencia o sentido da súa obra como testemuña da sociedade, as costumes e o patrimonio artístico e cultural de Galicia”, apunta Vaamonde.