El PP de Cambados solicita al gobierno local que convoque de forme “urxente” la mesa de diálogo con el comercio sobre el proceso de peatonalizaciones. Consideran desde la formación opositora que el cuatripartito trata de “agocharse para non escoitar as queixas”.
El acuerdo de constitución de este órgano se tomó hace unas dos semanas, recuerdan, tras el último Pleno. “Polo momento só asistimos a un exercicio habitual de escapismo de quen cre que o fai todo ben e que ten á inmensa maioría da vila en contra das súas excentricidades”, indican desde el grupo de Sabela Fole.
En los últimos días, de hecho, se presentaron escritos por los críticos solicitando la inclusión en estas mesas, cartas que, a finales de semana, aún no habían sido contestadas.
En el PP apuran al ejecutivo para que mueva ficha en este sentido, subrayando la necesidad de que en esta mesa están representados “todos os grupos políticos, comerciantes, hostaleiros, residentes e os representantes de Zona Centro”, ya que “xogámonos o futuro da vila e as decisións que tomemos, aínda que poidan ser reversibles no futuro, ao mellor daquela xa mataron o pobo”, advierte Fole.
El grupo popular, de hecho, ya mantuvo una reunión de trabajo, el jueves, con “decenas de comerciantes”, compartiendo “as súas inquedanzas” y optando por “solucións diferentes ás peonalizacións agresivas que está a implantar, sempre sen previo aviso, o cuatripartito”, opinan.