El Concello de Ribadumia refuerza el servicio de limpieza de márgenes de viales y zonas verdes, con una inversión de cerca de 20.000 euros y la contratación de tres empresas especializadas.
Entre las medidas adoptadas destaca la implantación de un doble turno de desbroce mecánico, mediante tractores, y la ampliación del equipo de desbroce manual, con la contratación de las tres citadas mercantiles. Estas ya comenzaron sus labores.
“Esta acción enmárcase nun plan de posta a punto do municipio de cara á chegada da época estival, coincidindo ademais coa celebración de eventos deportivos como a Fase Final da AF7, a Copa Ribadumia-Clae Viajes ou a VII Mini BTT Concello de Ribadumia, así como propostas culturais para todas as idades, que terán lugar en Ribadumia durante os vindeiros meses”, valoran desde el gobierno municipal.
El objetivo, subrayan desde esta entidad local saliniense, es “que o municipio amose a súa mellor cara tanto para a veciñanza como para os visitantes que se achegarán nas próximas semanas debido a diversa axenda de actividades deportivas e culturais que acollerá o noso municipio”, adelantan.
Así, el Ayuntamiento ribadumiense concluye un comunicado señalando la voluntad de reafirmar el “compromiso co mantemento e coidado do espazo público e a calidade de vida da veciñanza, garantindo un entorno limpo, seguro e acolledor para todos”.