sábado 31/10/20

SANXENXO - La plataforma del IBI denuncia la desaparición de los carteles de las protestas

La Plataforma Veciñal Sanxenxo ha detectado en las últimas semanas la desaparición de los carteles de las convocatorias de protestas en el Concello. “Ao principio pensábamos que podía ser casualidade, incluso o vento, pero sempre desaparecían os nosos e nunca os que estaban ao lado.

Protesta  de la Plataforma ante las puertas del Concello	g.s.
Protesta de la Plataforma ante las puertas del Concello g.s.

La Plataforma Veciñal Sanxenxo ha detectado en las últimas semanas la desaparición de los carteles de las convocatorias de protestas en el Concello. “Ao principio pensábamos que podía ser casualidade, incluso o vento, pero sempre desaparecían os nosos e nunca os que estaban ao lado. Logo xa nos demos conta de que é intencionadamente”, explica Mary Camiña, presidenta del colectivo. Una situación que lejos de desmotivarles les anima a seguir reivindicando una rebaja “real e xusta” del recibo. 
A la espera de ser recibido por el gobierno, tras la promesa realizada hace una semana por el alcalde, el colectivo continúa con el calendario de protestas. El próximo sábado rodearán el Concello de Sanxenxo a partir de las 11:30 horas. “Cada vez se suma máis xente e iso que non estamos a ter moita sorte co tempo. Hai persoas que se suman á Plataforma e estamos moi satisfeitos porque a mensaxe está calando”, apunta Camiña.
Conscientes de que “correxir” los actuales  desajustes en el recibo no será una cuestión de un día, Camiña explica que “nós o que pedimos é que se senten con nós a falar e se confeccione un calendario de accións a tomar. Hai algunhas que xa se poden ir aplicando, pero non vemos vontade”.
El recibo de 2017 se rebajará cuatro décimas después de aprobarse en Pleno la propuesta del Partido Popular. Una  bajada del tipo impositivo que no se verá reflejada de manera notoria en el recibo.
La Plataforma da Veciñal Sanxenxo advierte que seguirán luchando hasta conseguir que se realice “unha revisión de oficio do informe de valores xa que este non recoñece a realidade urbanística”, así como la inclusión en las ordenanzas municipales “as bonificacións do imposto de bens inmobles contempladas na Lei Reguladora das Facendas Locais, como existen nos demais concellos”. n

Comentarios