sábado 5/12/20

La Administración nº 1 de Catoira reparte 180.000 euros en el primer premio de la Lotería Nacional

La Administración de Lotería número 1 de Catoira está de celebración. En el sorteo del pasado jueves de la Lotería Nacional consiguió repartir un total de 180.000 euros repartidos en seis décimos.

En la Administración de Lotería número 1 de Catoira celebran el premio | cedida
En la Administración de Lotería número 1 de Catoira celebran el premio | cedida

La Administración de Lotería número 1 de Catoira está de celebración. En el sorteo del pasado jueves de la Lotería Nacional consiguió repartir un total de 180.000 euros repartidos en seis décimos. “É a primeira vez que repartimos un primeiro premio da Lotería Nacional”, señala Milagros Carneiro. Antes estaba al frente de un negocio que ya lleva su hijo. “En 30 anos repartimos moitos premios, pero nunca un primeiro premio destas características”, explicaba emocionada. Al mismo tiempo apuntaba que “algúns dos boletos tiveron que quedar por aquí. Tamén sabemos certo que outro foi para fóra”. Es el caso, como comentaban en Catoira estos días, “de un señor que viña coa muller e que quixo comprar. Ela non quería, pero el si e ao final levaron o número”. Se trata del 73599 que, finalmente, ha resultado ser un talismán para aquellos que en Catoira se quedaron con alguno de los seis boletos.

Milagros Carneiro manifestaba que “faime moita ilusión repartir este premio” y recordaba que “calquera que veña aquí e vexa os carteis pode ver que xa temos repartidos moitos máis”. A mayores, espera que “non sea o único”.
La alegría imperaba estos días en esta administración catoirense, conscientes de que los 30.000 euros que suponen cada boleto es un alivio para muchas familias. l

Comentarios