lll

Recibe cada mañana las últimas noticias. REGISTRARME

Recibe las noticias desde Telegram. ÚNETE

María Ferreirós volverá a optar a la Alcaldía de Valga como candidata del PSOE

María Ferreirós repetirá como candidata a la Alcaldía de Valga

María Ferreirós volverá a ser la candidata a la Alcaldía de Valga. La asamblea local decidió por unanimidad apostar por Ferreirós para liderar el “proxecto transformador, aberto e plural que Valga necesita para os vindeiros anos”. Ferreirós lidera la formación a nivel municipal desde el año 2015 y –apuntan desde el PSOE– en este tiempo se presentaron “máis dun centenar de propostas e mocións, varios procesos de fiscalización que continúan en marcha e comparecencias de membros do goberno” entre otras cuestiones.


El PSOE valgués entiende que María Ferreirós es “garantía dunha acción política solvente e rigorosa que outorgará ao concello de Valga un goberno progresista e feminista”.
En el marco de la asamblea la propia alcaldable agradeció “a vosa confianza e o apoio absoluto que recibín nestes oito anos, é unha nova honra poder ser de novo candidata á Alcaldía. Despois destes oito anos teño claro o proxecto para Valga. Agora quédanos un gran traballo, o de facer chegar ese proxecto a cadaún dos veciños e veciñas. Sei que co voso apoio conseguiremos o cambio en Valga”.


Durante la asamblea la socialista expuso las líneas centrales de su proyecto y que incluyen la transformación urbanística y los espacios públicos para las personas, el empleo y el apoyo a las empresas locales o la activación cultural.
Cabe recordar que el PSOE tiene un duro rival enfrente, con un Partido Popular gobernando con José María Bello Maneiro y cuya mayoría absoluta lleva predominando mandato tras mandato. No se sabe todavía si desde Valga Viva su portavoz, Manuel Castiñeiras, optará por volver a formar candidatura o si el BNG conseguirá conformar una lista. 

María Ferreirós volverá a optar a la Alcaldía de Valga como candidata del PSOE

Te puede interesar