Natalia Camiña encabezará la lista del BNG en Cuntis

Natalia Camiña encabezará la lista del BNG en Cuntis
La joven Natalia Camiña

La Asamblea Local del BNG de Cuntis refrendó, por unanimidad, la propuesta del Consello Local de que Natalia Camiña encabece la lista a las próximas municipales. El objetivo, señalan los nacionalistas, es que la localidad “abandono o declive dos últimos anos” aprovechando “ao máximo os seus recursos e potencialidades”, para encarrilar “a senda dun futuro mellor e con máis posibilidades”.
 

Camiña es natural de Pena de Vilabar, en la parroquia de Troáns, donde vive. Tiene 24 años, es graduada en Química y trabaja, en la actualidad, en una fábrica.
 

La asamblea nacionalista destaca su formación, “capacidade de traballo, compromiso, ilusión e gañas para traballar por facer Cuntis un concello con futuro”.
 

En este sentido, la responsable local del BNG, Dores Chedas, puso en valor su juventud y entrega, así como su conocimiento de Cuntis que “fan dela a mellor persoa para liderar o proxecto” nacionalista para las elecciones que se celebrarán en mayo.
“Cuntis non pode resignarse a seguir esmorecendo lentamente”, afirmó la candidata nacionalista, que incidió en que “o noso concello non pode seguir perdendo poboación e recursos, temos que traballar con intelixencia e ilusión para poñer en valor os numerosos recursos que temos, defender con máis forza os nosos servizos públicos fronte ao deterioro e desmantelamento dos últimos anos”, aseguró Camiña.

Natalia Camiña encabezará la lista del BNG en Cuntis

Te puede interesar