Alberto Varela: "Nesta campaña fixen o meu primeiro directo de Instagram"

Alberto Varela: "Nesta campaña fixen o meu primeiro directo de Instagram"
Alberto Varela compareció rodeado de su candidatura en la sede del PSOE en la calle Castelao | GONZALO SALGADO

La candidatura del PSOE de Vilagarcía liderada por Alberto Varela hizo una valoración de la campaña ahora que está a punto de terminar. Unos días en los que los socialistas "estamos percorrendo todos os lugares de Vilagarcía, máis que calquera outra formación", explica el alcaldable. También añadió que "nesta campaña fixen o meu primeiro directo de Instagram, tiven preguntas moi directas e foi unha boa experiencia, sobre todo para achegarme á xente máis nova".

 

El socialista indicó que llevan sobre una veintena de actos con vecinos y que en el total de todos ellos hubo 771 participantes. "Deles tomaron a palabra 142", apuntó. Entre las cuestiones que plantearon los socialistas en las reuniones con los ciudadanos están "problemas relacionados coa seguridade vial, sobre todo no rural, polo que nos pediron medidas de calmado de tráfico nas que xa estamos a traballar". También le trasladaron "a necesidade de cambiar os contenedores de lixo, que tamén se vai facer coa nova empresa concesionaria", además de "mostrarnos a súa preocupación pola calidade da asistencia sanitaria na cidade".

 

El PSOE celebra mañana en los jardines de Ravella (o en el Salón García en caso de lluvia) su mitin central. Será a partir de las ocho de la tarde y sin invitados especiales. "Cremos que estas son unhas eleccións en clave local e que o que lle interesa ao cidadán é escoitar propostas sobre Vilagarcía", ratificó Varela.

Alberto Varela: "Nesta campaña fixen o meu primeiro directo de Instagram"

Te puede interesar