Alcaldes del PSOE culpan a Durán de “aferrarse” a la Mancomunidade

Alcaldes del PSOE culpan a Durán de “aferrarse” a la Mancomunidade
Diario de Arousa-2019-10-19-007-e0821822

Los cinco alcaldes socialistas que hay en la comarca de O Salnés solicitarán formalmente al presidente en funciones de la Mancomunidade, Gonzalo Durán, que pida un informe de la secretaria del ente comarcal que determine si existe ahora alguna razón legal que impida la convocatoria del pleno de constitución. 

Los ejecutivos de Vilagarcía, O Grove, Cambados, A Illa y Meis entienden que desde que el juzgado rechazó las medidas cautelares que se propusieron desde una denuncia en Meaño no existe ningún escollo que impida convocar el pleno de elección de la nueva Corporación comarcal y de su presidente o presidenta. “A asesora xurídica da propia mancomunidade debe de ser quen informe, de novo, sobre cales son os pasos a seguir”, explican los socialistas en un comunicado emitido desde el Concello de Vilagarcía.

“Supoñemos que se entón a Gonzalo Durán lle valeu o ditame da secretaria, agora tamén debera de ser así”, explican los alcaldes. Y es que “o anuncio de que consultará cos seus asesores e non á propia asesora xurídica da Mancomunidade evidencia que xa non sabe que facer para aferrarse ao cargo”. A ello añaden refiriéndose al alcalde vilanovés y presidente en funciones que “nin a Mancomunidade nin a asesorái legal son súas, senón de todos os que dela formamos parte”.

“Que deixe de enredar”
Así pues los regidores socialistas de O Salnés exigen al vilanovés Gonzalo Durán que “deixe de enredar”. Recuerdan que “o 26 de maio os cidadáns dixeron o que dixeron e agora o xulgado acaba de ditaminar que non caben dilacións”. De hecho entienden los alcaldes que “o único que falta é que o señor Durán admita a súa derrota e que o seu partido asuma que chegou o momento do cambio no ente comarcal, con novas actitudes e talantes que, a bo seguro, os mesmos alcaldes, concelleiros e votantes do Partido Popular na comarca van agradecer. As gañas de aferrarse ao poder e o uso partidista da Mancomunidade non teñen por que pagalas nin os veciños do Salnés nin tan sequera os propios de Vilanova”. Los socialistas ven ahora la posibildidad de dar un giro al gobierno del ente mancomunado.

Alcaldes del PSOE culpan a Durán de “aferrarse” a la Mancomunidade

Te puede interesar