El gobierno de la Diputación de Pontevedra urge a la Xunta de Galicia a que “dunha vez por todas” cumpla con su compromiso para financiar el último tramo de la Vía Verde do Salnés que afecta a los concellos de Vilagarcía, Caldas y Portas.
El diputado socialista Carlos Font calificó de “lamentable e incomprensible” que dos años después de conocerse esta iniciativa la Xunta de Galicia “siga sen dar sinais de vida, nun exercicio de verdadeira discriminación da comarca arousán e despois de que, por encima, os tres concellos souberan que a Consellería rebaixou a cantidade inicialmente comprometida de 200.000 euros, falando agora de só 170.000”.
El socialista emplazó al ejecutivo que preside el popular Alberto Núñez Feijóo a “clarificar exactamente onde está reflectido nos orzamentos da Xunta o diñeiro comprometido coa Vía Verde, a canto ascenden finalmente esas partidas, e cando vai a asinar cos concellos de Caldas, Portas e Vilagarcía o necesario convenio para garantir a realización do último tramo dunha actuación qeu tantos anos levan a demandar os veciños e veciñas e que dará tanto un pulo turístico como económico e deportivo a toda a comarca”.
Una moción
El portavoz del grupo provincial del PSOE en la Diputación llevará una moción al pleno de noviembre para exigir a la Xunta el cumplimiento con la Vía Verde y que el financiamiento figure de forma clara en las cuentas. De hecho presentarán una enmienda específica para que este punto figure de forma concreta.