EU acusa de "hipocresía hídrica" a Ravella: "Poñen a responsabilidade sobre a veciñanza mentres ignoran as pérdidas da rede"

EU acusa de "hipocresía hídrica" a Ravella: "Poñen a responsabilidade sobre a veciñanza mentres ignoran as pérdidas da rede"
Juan Fajardo, de EU, durante un Plen I GONZALO SALGADO

El grupo municipal de Esquerda Unida acusa al gobierno local de “hipocresía hídrica” por poner en marcha una campaña pidiendo conciencia ciudadana sobre el consumo del agua mientras “ignora” las pérdidas estructurales de la red. “Consideramos inadmisible que toda a responsabilidade se cargue sobre os ombreiros da veciñanza mentres se oculta ou minimiza un problema estrutural grave: As deficiencias na rede municipal de subministración de auga”, señala el portavoz de la formación, Juan Fajardo.
 

En este sentido, apunta a una auditoría encargada por el propio Concello, y en la que se indica que el 23 por ciento del agua captada cada año se pierde a través de las fugas de la propia red. “un volume moi significativo, que supón centos de miles de mtros cúbicos de auga potable que se desperdician por fugas e avarías. Isto non é novo, hai anos que se coñece a realidade e, malia todo, nin o Concello nin a concesionaria acometeron as actuacións necesarias para poñerlle freo de forma definitiva”, lamentan desde EU.

 

Partidas presupuestarias

Por ello, desde la formación lamentan que la medida en este sentido sea la de “repartir cartaces coa recomendación de sempre, trasladando a responsabilidade á cidadanía”. Sin embargo, “paradóxicamente”, desde EU señalan que “mentras ignoran estes problemas, continúase realizando investimentos multimillonarios en obras de humanización e proxectos que non responden ás necesidades reais e fundamentais de Vilagarcía”. Para la formación, la situación “é urxente” y requiere de “política e investimentos reais”. Por ello, reclaman que en los próximos Presupuestos se incluyan partidas específicas destinadas a la reparación de la red de abastecimiento de agua, la renovación de las infraestructuras y la mejora de la eficiencia hídrica y no seguir “mirando para outro lado mentres se pide á veciñanza que peche a billa. A xestión da auga é unha responsabilidade compartida e o Concello debe estar á altura. Vilagarcía merece un sistema de subministración digno, eficaz e preparado para facer fronte aos retos climáticos da actualidade".

EU acusa de "hipocresía hídrica" a Ravella: "Poñen a responsabilidade sobre a veciñanza mentres ignoran as pérdidas da rede"

Te puede interesar