EU insta a Ravella a cumplir con la ley y eliminar las barreras arquitectónicas

EU insta a Ravella a cumplir con la ley y eliminar las barreras arquitectónicas
Los ediles de Esquerda Unida reclaman una ciudad más accesible | g. salgado

EL grupo municipal de Esquerda Unida vuelve a reclamar al gobierno local que cumpla “dunha vez” con la Ley de Accesibilidad y proceda a eliminar las barreras arquitectónicas del caco urbano. “A pesares de que o prazo estipulado para que os consistorios se adaptasen a esa norma expirou ao remate de 2017; así como dos reiterados toques de atención de EU a este especto, o equipo de Alberto Varela resístese a acatar a normativa vixente”, aseguran desde la formación.
Los concejales Jeús López y María Mosquera instan al ejecutivo a “cumprir dunha vez coa legalidade vixente e a impulsar actuacións que garantan unha mobilidade en igualdade de condicións para o conxunto da cidadanía”.
Expiró el plazo 
Para Esquerda Unida, la situación de es un ejemplo de la “falta de compromiso e consideración do goberno local do PSOE cara ás persoas con problemas de mobilidade”. Y es que ya hace más de nueve meses que finalizó el plazo establecido por el Real Decreto Legislativo 1/2013 por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley General de Derechos de las Personas con Discapacidad.. Sin embargo, y pese a las “reiteradas ocasións” en las que el grupo municipal de EU instó al gobierno a actuar en consecuencia, “nos espazos públicos de Vilagarcía perviven aínda numerosos obstáculos”, lamentan Mosquera y López.
Por todo ello, EU insta al gobierno que preside Alberto Varela y, en concreto, a la Concellería de Urbanismo que dirige Paola María Mochales, a “acatar a legalidade e a ter en conta, sen máis dilación, as necesidades e dereitos das persoas con diversidade funcional”. En este sentido, los ediles izquierdistas apelan a la “responsabilidade do alcalde”, al que instan a cumplir la moción “Barreiras Cero” impulsada desde el grupo de López y Mosquera. l

EU insta a Ravella a cumplir con la ley y eliminar las barreras arquitectónicas

Te puede interesar