Fajardo propone la ampliación de horario del Auditorio y la Casa da Xuventude

Fajardo propone la ampliación de horario del Auditorio y la Casa da Xuventude
Reunión de miembros de VeC-EU con Arousa Moza

Esquerda Unida- Vilagarcía en Común reclama instalaciones para que los jóvenes puedan llevar a cabo reuniones y actividades. Para el candidato de la formación, Juan Fajardo, la solución sería "sinxela" y pasaría por incrementar "os horarios de funcionamento de determinados espazos municipais, como o Auditorio ou a Casa da Xuventude, da Xunta de Galicia".

 

El alcaldable señala que estas instalaciones abren "en horario de oficina" lo que, dice, "exclúe na práctica a todo o colectivo xuvenil". Fajardo y otros miembros de la candidatura, como Susana Coello, mantuvieron una reunión con Arousa Moza, asociación con la que comparten las críticas a la "nula política de investimento" para personas de 12 a 18 años. El portavoz de VeC-EU señala que "é obvio que o Concello non ofrece programación cultural nin de ocio para esa franxa de idade, o que na práctica supón a súa expulsións e obrigándoos a que utilicen o único espazo cuberto que abre en horario xuvenil, o centro comercial".

 

Para Fajardo, el gobierno local "non desenvolveu nin desenvolve ningún tipo de política xuvenil, a pesar de ter unha concelleira delegada nesta área e que ten abandonado por completo este colectivo", dice en referencia a Alba Briones. El candidato de Esquerda Unida- Vilagarcía en Común se comprometió con Arousa Moza a conseguir espacios para este grupo de edad.

Fajardo propone la ampliación de horario del Auditorio y la Casa da Xuventude

Te puede interesar