El gobierno local de Vilagarcía desmiente “de xeito categórico” que los afectados por el incendio de Impex estuvieran desatendidos y acusa de “turismo de catástrofe” al Partido Popular. La portavoz del ejecutivo y también concejala de Seguridade, Tania García, señala que “dende o primeiro momento, tanto BNG como EU se puxeron en contacto co goberno para interesarse polo sucedido e ofrecer calquera tipo de colaboración, algo que non fixo, nin sequera a día de hoxe”, la formación conservadora.
Apuntan los socialistas que los vecinos fueron atendidos “constantemente”, recibiendo información tanto de los servicios de emergencias y policiales como de los dos concejales que estuvieron a pie del siniestro desde primera hora.
En este sentido, inciden en que aquellos que no tenían donde alojarse recibieron “enseguida” una alternativa y que la última familia en volver “viu atendida a súa petición de realizar unha última medición de calidade do aire, algo que se produciu en presenza do xefe de emerxencias e da concelleira de Seguridade, Tania García, que atendeu personalmente a todos os afectados”.
Aseguran desde Ravella que, “por lóxica”, no se sostiene la denuncia del PP, que realizó el comunicado tras una reunión con algunos afectados. “Se, como din, houbo quen se quedou na rúa sen atender, a lóxica di que eses veciños se porían en contacto con calquera dos axentes de policía, bombeiros ou emerxencias que estaban na zona”, incluidos los de la Xunta, que tenía el mando del operativo. Y, al revés, “calquera deses axentes reparara nesa suposta falta de atención, serían os primeiros en tratar de remediala”. Además, señalan que en el Concello no consta ninguna petición de ayuda. García acusa a Ana Granja de sumarse al “estilo Tellado” y concluye: “Os veciños saben distinguir entre o noso estilo- atendelos e acompañalos dende o primeiro momento, e o seu, é dicir, chegar tarde a onde xa pasou todo para revolver entre as cinzas”