martes 20/10/20

María José Rey: “Era esperable, pero eu agora estou moito máis tranquila”

“Era algo esperable por parte da empresa que está empeñada en cerrar Cuca en Vilaxoán, pero eu estou agora moito máis tranquila”, advierte la presidenta del comité de empresa, María José Rey. 

maría josé rey, presidenta del comité de empresa	salgado
maría josé rey, presidenta del comité de empresa salgado

“Era algo esperable por parte da empresa que está empeñada en cerrar Cuca en Vilaxoán, pero eu estou agora moito máis tranquila”, advierte la presidenta del comité de empresa, María José Rey. Y es que las trabajadoras todavía están disfrutando las mieles de la sentencia dictada por el Juzgado de lo Social número dos de Pontevedra hace apenas una semana. “Penso que a sentenza está moi clariña e que pouco poden facer agora, pero bueno haberá que esperar a ver que pasa”, afirma Rey.
Las trabajadoras y los sindicatos desconocían todavía ayer por la tarde el recurso de la empresa ya que el juzgado aún no se lo había notificado. En cuanto a la posibilidad de una negociación con la empresa, Rey se muestra escéptica. “Que van querer negociar se non o fixeron durante o periodo de consultas do ERE, vanno facer agora. Que va, eles están con que queren o traslado e o van tentar por tódolos medios. Non se van a dar por  vencidos tan rápido”, dice.

Comentarios