Galardonados dos alumnos del CEIP Frións y otros dos del IES Número 1 en el programa de emprendimiento Atrévete

P16 F2
|

La conselleira de Educación, Carmen Pomar, presidió ayer la entrega de los premios del programa Atrévete, enmarcado en el Plan de Emprendemento del sistema educativo de Galicia, Eduemprende, certamen en el que resultaron galardonados 43 estudiantes en la convocatoria del presente curso 2018/19, entre los que figuran cuatro de Ribeira. Se  tratade Ainhoa Pérez Millares por “Residencia Maxkota” y Sara Dios Martís por “Hotel Riacolle”, ambas del CEIP Plurilingüe Frións, y Ana Romano Cameán por “Palanca Captasons” y Mauro Vizcaya Rey por “A industria do Pro-Wresthing”, ambos del IES Número 1.

Este concurso tiene como objetivo fomentar, motivar y sensibilizar en el espíritu emprendedor al alumnado de 5º y 6º de Primaria y de 1º y 2º de  la ESO de los centros sostenidos con fondos públicos. Pomar destacó la importancia de este tipo de iniciativas “que transmiten, máis aló de coñecementos puntuais, valores e actitudes vitais, como o traballo en equipo, a curiosidade e a creatividade, o interese por buscar novos camiños, a paixón polo estudo e a capacidade de superación dos problemas por novas vías”. En este sentido, explicó que los trabajos presentados al concurso ya convierten a los alumnos en emprendedores desde las aulas. “Pode que ese espírito vos impregne e vos converta, ao cabo dos anos, tamén en emprendedores no futuro, capaces de deseñar alternativas laborais viables e crear emprego a partir da innovación”, dijo la conselleira.

Pomar agradeció el trabajo de los docentes alrededor de este programa y la colaboración de empresas y patronales por su “compromiso coa formación das xeracións máis novas en valores intrínsecos do emprendemento como iniciativa persoal, e responsabilidade”. l

Galardonados dos alumnos del CEIP Frións y otros dos del IES Número 1 en el programa de emprendimiento Atrévete