El grupo municipal de Esquerda Unida asegura que el colegio de Rubiáns no reúne “as mínimas condicións hixiénicas, de seguridade e calidade esixible nun Estado moderno”. Tras visitar el centro junto al resto de partidos de la oposición, la formación que lidera Juan Fajardo apoya las demandas de la ANPA, que exige la puesta en marcha de obras.
Los ediles de EU señalan que el colegio se encuentra “nun estado lemantable. O deterioro e a falla de mantenemento fan que a preocupación da comunidade educativa (profesores, nais, pais e alumnado) sexa más de convivencia cun edificio enfermo”. Además, entre las deficiencias destacan “a lamentable situación dos baños, inapropiados para os nenos de Educación Infantil, e nun estado de conservación e seguridade moi mellorable”.
También critican la situación del pabellón, “que non dispón de auga, baños ou unha cuberta que impida que chova dentro”. Esquerda Unida se compromete “a facer todo o posible para que se resolvan os problemas máis urxentes dos colexios do noso concello” y trasladarán esta demanda al Parlamento.
Además, los ediles rechazan el anuncio de Llovo de que se destinarán 4.000 euros al centro, cuando “tiña comprometidos 11.000 euros”. Los izquierdistas aseguran que “todas e cada unha” de las declaraciones de la edil son “insidiosas” y “falsas”. “EU leva trasladando ao Pleno da Corporación, de forma reiterada desde 2012, a situación dos colexios de Rubiáns, Arealonga, Carril ou Vagalume”, dicen para añadir que Llovo “habitualmente negaba estas reclamacións”. También contestaron a la concejala que “o conflito das unitarias, como ela lles chama, foi provocado polo goberno do seu propio partido” y acusaron a Llovo de eludir la falta de profesorado en el Arealonga.