Román Rodríguez considera la comisión sobre Adro Vello “unha trampa” en la que “non imos caer”

Román Rodríguez considera la comisión sobre Adro Vello “unha trampa” en la que “non imos caer”
Una vista de restos arqueológicos excavados en el yacimiento meco, en imagen de archivo | d. a.

El conselleiro de Cultura, Román Rodríguez, considera que la comisión interadministrativa sobre el yacimiento de Adro Vello que plantean el Concello y la Diputación no persigue el fin de entendimiento que anuncia, sino justo lo contrario. “A comisión paréceme unha trampa”, respondía ayer a preguntas de la prensa en una visita a Vilagarcía. “É intentar xerar balbordo e unha cortina de fume”. “Se alguén quere consensuar algo con outras administracións, desde logo o procedemento que seguiron é o preciso para non facelo”, valora sobre la oferta de las entidades con gobierno de la izquierda.


Contradicciones

El titular de Cultura afirmó que “un día lanzan mensaxes fóra da realidade, rozando o insulto, e ao día seguinte lanzan oferta de diálogo”, por lo que creen que la entidad provincial y la local meca “tratan de operar a inoperancia”.


De esta forma, opina que “o procedemento que seguiron é raro. En vez de fomentar a cooperación, desfoméntana”. De ahí que tilde de “frivolidade” las últimas declaraciones instando a la Xunta a sentarse a esta mesa. “Nós imos cumprir coa nosa responsabilidade. Cando outras administracións cumpran, podemos falar. Non imos caer na trampa”. En este sentido, señaló que “nós comprometémonos a impulsar un proxecto BIC que está a punto de facerse. Nós cumprimos e outras partes non. Non se fixo o traslado dun vial provincial que existe no entorno, e que o titular é quen debería facelo”, para concluir que “o mantemento tamén depende dou­tra administración”.

Román Rodríguez considera la comisión sobre Adro Vello “unha trampa” en la que “non imos caer”

Te puede interesar