El contrabandista de tabaco ya fallecido, Vicente Otero Pérez, “Terito”, figura en el registro de la propiedad como uno de los dueños de la actual sede del Partido Popular de Cambados. El dato lo reveló ayer Somos Cambados en un comunicado de prensa. “O Partido Popular demanda ética e moralidade aá alcaldesa do Concello de Cambados, mentres leva utilizando máis de 30 anos como sede local un inmoble no que figura como propietario un dos personaxes da serie Fariña”, apuntan desde la formación.
El inmueble fue utilizado ya como sede por Alianza Popular y luego como la del PP, pero a pesar del tiempo transcurrido, el famoso contrabandista de tabaco desparecido, ostenta la mayor participación del mismo, un 20,25%. “Se Somos Cambados actuara como o Partido Popular, teriamos que pedir un Pleno Extraordinario para que o PP dera explicacións de por que ten a súa sede local nun inmoble propiedade dun dos patriarcas do contrabando da serie Fariña. Igual podemos sacar a conclusión de que, no seu día, a concesión da medalla de ouro de Alianza Popular a Vicente Otero Perez tivo que ver coa decisión de ter alí a sede local”, apuntan desde Somos Cambados.
Desde la formación cambadesa critican al portavoz local do Partido Popular de Cambados, Luis Aragunde, por tener “unha actitude hipócrita e por tentar facer política rastrera a calquera prezo con tal de tentar desprestixiar ao equipo de goberno, sen importarlle incluso danar en medios de comunicación o nome e imaxe de Cambados, relacionando de novo o municipio co contrabando”.
En la misma línea, se muestran “sorprendidos” por las declaraciones del portavoz local del PP en el que acusa a Fátima Abal de falta de ética y moralidad.
Respuesta
Por su parte, el portavoz local del PP, Luis Aragunde restó ayer importancia a la titularidad del local de la sede del PP. “Cando foi donado ese local eu tiña seis anos polo que non teño nada que ver co Partido Popular de hai corenta anos”, explica. En la misma línea señala respecto a Vicente Otero Pérez que “este empresario nunca estivo preso nin enxuízado por blanqueo ou narcotráfico”.
Aragunde explica que solo le interesa la actualidad. “O tema de Fátima, pese a que non me gusta sacalo e é dos temas máis difíciles que me tocou na miña vida política, é plena actualidade. Ela non pode esquivarse dun Pleno para dar explicacións”, dijo.
En cuanto al Pleno extraordinario, Aragunde reta a Somos En Marea Sanxenxo y a Fátima Abala a una sesión. “ Seguimos esixindo un Pleno extraodinario onde Fátima explique o seu, Xurxo Charlín o seu e nós falaremos sobre a sede. Non temos medo a nada”, asegura.
El portavoz popular incide en que “a ver quen tiña máis de que avergonzarse porque a min poden investigarme o que queiran, pero a ver o resto dos concelleiros da Corporación de hai cinco anos para atrás”.