La CIG culpa a la Xunta de la situación de Peña y aboga por reactivar la fábrica

La CIG culpa a la Xunta de la situación de Peña y aboga por reactivar la fábrica
Diario de Arousa-2013-10-09-007-996a201b

La CIG culpa a la Consellería de Industria y al Igape (organismo dependiente de dicho departamento autonómico) de la situación de abandono en la que se encuentra la fábrica de Alfageme y que quedó de manifiesto el viernes, con el vertido de fuel al mar. El sindicato nacionalista se muestra sorprendido con la actitud tanto del gobierno gallego como del local y asegura que no da “creto do cinismo da Xunta de Galiza e do alcalde, o señor Fole”, al que recuerdan que la solución para la fábrica pasa por la “reactivación da planta mantendo os postos de traballo”.
En este sentido, la delegada de la CIG, Rosa Abuín, hace hincapié en la especialmente crítica coyuntura laboral que se vive en el municipio y le pregunta al alcalde si “sabe vostede que o 40% do paro da comarca está en Vilagarcía”.
El sindicato considera que fue la gestión de la administración autonómica la que conllevó el cierre de las instalaciones situadas en Vilaxoán y su estado actual. “Recordamos que a Xunta de Galiza, pregándose aos intereses dos bancso e de empresas amigas, deixou se emprego a máis de 200 traballadoras e traballadores do grupo Alfageme”. Además, y en respuesta a las declaraciones hechas desde el gobierno local, el sindicato amtiza que “non quedou deserta a subasta, como o alcalde pretende vender á cidadanía, había comprador cun proxecto industrial que mantiña todos os postos de traballo e un volume de facturación importante para a nosa comarca”.

"cortina de fume"
La CIG se muestra especialmenet indignada con el hecho de que no se tomaran medidas preventivas para evitar vertidos como el del viernes, que acabó con cerca de cien litros de fuel en el mar y obligó a cerrar uno de los bancos marisqueros más importante de Vilaxoán, el de As Saíñas.
El sindicato recuerda que en su momento ya denunció “públicamente o estado de abandono por parte da Consellería das instalacións, tanto de Vilaxoán como de Ribadumia, e que podía acontecer o que estamos a vivir estes días, sendo o único culpable o director do Igape coa conivencia da Xunta de Galiza”.
Abuín considera que el anuncio de Industria de que va a presentar una denuncia por sabotaje o robo es una “cortina de fume para lavar a súa culpabilidade polo abandono total das naves e do proxecto industrial que suporía hoxe para Vilaxoán 150 postos de traballo, e dunha recuperación económica importante para o noso concello. As denuncias deberían poñelas ao director do Igape e ao propio conselleiro”. La sindicalista también insta a Fole a pasarse por el despacho de la CIG, donde “aínda temos sas pancartas e os carteis” sobre el conflicto de Alfageme que, asegura, pone a disposición de Fole e incluso “podemos traducilas ao castelán” .

La CIG culpa a la Xunta de la situación de Peña y aboga por reactivar la fábrica

Te puede interesar