Velo dimite como concejal de Boiro argumentando que el actual Gobierno no quiere pactar con él

Velo dimite como concejal de Boiro argumentando que el actual Gobierno no quiere pactar con él
Manuel Velo presentó su renuncia al acta de concejal | ic boiro

Manuel Velo presentó su dimisión como concejal en la corporación municipal de Boiro, poniendo fin a una etapa de 38 años en la que desempeñó esa función. La decisión del que fue alcalde boirense durante la adoptó argumentando que el actual Ejecutivo local, al que denomina “o quinteto goberno”, no quiso pactar con él tras haberlo apoyado en la sesión de investidura, y pese a haberlo propuesto en agosto pasado. Afirma que le propuso al alcalde formar parte del Ejecutivo local “para ter autoridade para organizar a administración”, y que se ofreció incondicionalmente para ir con el mandatario local a los organismos “que creo coñecer para traer subvencións para Boiro, pero nunca quixo”. Y acusa a miembros del equipo de gobierno de dar órdenes para impedirle ver el remanente de tesorería, e incluso que hubo quienes le faltaron al respeto “como sabe o alcalde por escrito, sen resposta”.


Velo deja que el acta pase a manos de la persona que iba de número dos en la lista electoral de ICBoiro, José Antonio García Castro, “para ver se con él é posible o pacto”. Velo señala que desde el inicio del actual mandato insistió en que cinco ediles del PSOE con doce en la oposición “sería imposible facer o cambio que Boiro necesita”, y que “eliximos alcalde sin sen ter unha soa reunión cos 9 concelleiros xuntos para pactar maioría de goberno para aprobar proxectos como a residencia, vivendas colaborativas e dar un novo impulso a Boiro”, precisó.







Velo sostiene que en todo este tiempo ayudó a la consecución de logros, pero reconoce que lo que no consiguió fue que se pusiera “orden organizativo” dentro del Concello para despachar los expedientes y escritos de los vecinos y recibirlos. “O alcalde nin executa, nin traslada, nin xestiona os acordos dos plenos nos organismos correspondentes, entre outros a moción suya aprobada para reclamar á Xunta a construción da residencia, ademais da cooperativa de vivendas colaborativas, para que os nosos xubilados non teñan que volver a emigrar, desprazándose fora de Boiro, e veñan os xubilados de fora a gastar a súa pensión dando vida ao pobo”, señaló el líder de ICBoiro.


Velo afirma que llevan año y medio “sin un solo proxecto aprobado por egoismo e non querer formar maioría dando participación aos 9 concelleiros que o eliximos, tal como fixeron os alcaldes de Ribeira, Rianxo e A Pobra, pactando coa oposición, a pesar de que eran os partidos máis votados, mentres que en Boiro son segundos”. El portavoz de ICBoiro también indica que en toda la historia de Boiro nunca cinco ediles de los 17 que forman la corporación municipal se quedaron con todas las competencias.

Velo dimite como concejal de Boiro argumentando que el actual Gobierno no quiere pactar con él

Te puede interesar