La asociación Vellez Digna solicita que la Xunta intervenga la residencia Domus VI de Ribeira ante el incremento de casos

La asociación de familiares y usuarios de residencias Vellez Digna solicita a la Consellería de Política Social de la Xunta de Galicia la intervención de la residencia de ancianos Domus VI de Ribeira ante el incremento de contagios por Covid-19. Según el último parte oficial del Sergas son 61 usuarios y 13 trabajadores los contagiados.

Desde Vellez Digna remitieron un escrito a la Consellería alertando de que la situación por la que atraviesa la residencia ribeirense es "crítica" y que "vai a peor".

"Esta claro, para nós, que non se pode deixar aos responsables desta desfeita nin un día máis a xestión desa residencia, temos sobradas experiencias pasadas sobre as xestións realizadas por DomusVi como para poder aseverar que cando non o fan mal o fan peor que mal, son os xestores das residencias mais mortais de Galicia e a pesar delo seguen tomándose a broma os protocolos e seguen a ser as suas residencias un lugar moi perigoso para maiores e dependentes", dicen desde el colectivo de familiares y usuarios.

Vellez Digna no solo pide la intervención, sino que se investigue el origen del brote y se traslade a la Fiscalía toda la información que se tenga de la citada residencia.

La asociación Vellez Digna solicita que la Xunta intervenga la residencia Domus VI de Ribeira ante el incremento de casos

Te puede interesar