El BNG se abstiene en los presupuestos, que Ruiz salva gracias a su voto de calidad

El BNG se abstiene en los presupuestos, que Ruiz salva gracias a su voto de calidad
Un momento del debate plenario en la Casa Consistorial | bng

El BNG de Ribeira ha querido subrayar que su abstención en la votación de los presupuestos de este año fue “exclusivamente para garantir o cumprimento de compromisos feitos diante da veciñanza e de colectivos sociais de Ribeira e das súas parroquias”.

El presupuesto asciende a 22,3 millones de euros y finalmente Ruiz lo sacó adelante gracias a su voto de calidad (hubo 9 a favor, 9 en contra, una abstención y una ausencia). El BNG demanda unos presupuestos “máis sociais” y critica que el gobierno local “incumpriu a súa promesa de materializar a proposta feita polo BNG de crear unha bolsa de prácticas e contratos dun ano para persoas con formación superior e contribuír a que as persoas tituladas polas universidades galegas teñan experiencia de traballo”. También censuran que “o PP foi incapaz de crear un polígono industrial onde asentar empresas” y “tampouco vemos un apoio decido polo noso comercio local”.

En otro ámbito, reprueban que el presupuesto destinado a conservación y mobiliario público sea “tan pouco” (45.000 euros).

La “contratación colapsada” y el “atraso acumulado nas obras” son problemas que achacan a la “ineficacia do goberno na xestión” y, culminan, “seguimos sen saber que pasa coa ARI (Area de Rehabilitación Integral) que foi aprobada por este Pleno”.

En el plano del turismo, señalan que el gobierno local “segue sen política turística clara e definida, as accións que se fan son moi dispares e carecen de eficacia demostrada”. Asimismo, apoyan la puesta en valor del Parque Nacional das Illas Atlánticas y Parque Natural de Corrubedo.

La transparencia es otro de los puntos en los que los nacionalistas critican a Ruiz, ejemplificándolo en que el regidor “oculta o destino de 820.400 euros baixo o epígrafe estudos e traballos técnicos”.

Otras de las demandas del BNG son más campañas de educación contra la violencia machista en centros escolares, la inclusión del transbordo “para evitar que os usuarios deban pagar máis por viaxar dunha parroquia a outra” o no incrementar impuestos.

El BNG se abstiene en los presupuestos, que Ruiz salva gracias a su voto de calidad

Te puede interesar