Boiro acogerá de octubre a junio una actividad para prevenir el deterioro cognitivo en mayores de 65 años

Boiro acogerá de octubre a junio una actividad para prevenir el deterioro cognitivo en mayores de 65 años
La presentación de la actividad tuvo lugar por parte de impulsores y colaboradores en el consistorio boirense

Agadea Alzheimer, que preside Isabel Rey, con colaboración de Caixabank y el Concello de Boiro, desarrolla un proyecto de prevención del deterioro cognitivo en personas mayores de 65 años, idéntico al que, como se informó ayer, se pondrá en marcha en Rianxo. Esta acción, que impartirán profesionales de las entidad promotora, se va a desarrollar todos los martes, entre octubre y junio, en el centro social boirense, formándose dos grupos de un máximo de diez personas cada uno “cos que se realizará un cribado, actividades de envellecemento activo e estudo optométrico e audiolóxico”, indicó Laura Somoza, directora del centro de día de Ribeira. Las inscripciones se pueden hacer a través de los teléfonos 672 705 053 y 613 936 987, así como en el departamento municipal de Servizos Sociais.
 

El conceja de Política Social, Raúl Treus, manifestó que "para o Concello de Boiro é sempre un orgullo colaborar con iniciativas como esta que leva a cabo Agadea, que busca innovar e seguir mellorando a vida das persoas”. Desde la entidad promotora indicaron que se trata de un proyecto dirigido a personas mayores "con dúbidas subxectivas de memoria ou interesadas en preservar as súas capacidades cognitivas". “O obxectivo fundamental deste proxecto é manter o maior tempo posible unha adecuada saúde mental e unha mellor calidade de vida”, afirmó Isabel Rey. Por su parte, Francisco Sarasquete y Paula García, de Caixabank, subrayaron que “trátase dun proxecto moi interesante porque traballa na detección precoz do alzheimer. Agadea traballa para mellorar a vida das persoas e para nós é un orgullo saber que o diñeiro da nosaa obra social se inviste nestes proxectos”.

 

Distintivo Benestar Social

Por otro lado, la Concellería de Servizos Sociais de Boiro, que dirige Raúl Treius, convoca la segunda edición del Distintivo Benestar Social, premio con el que se pretende reconocer la labor social y de voluntariado de personas, entidades y empresas que hacen un trabajo desinteresado en el municipio. Además de las categorías de Entidade Social, Voluntariado, Sector Empresarial, Inclusión Social y Méritos Extraordinarios que ya hubo en 2022, este año se suma el galardón a la superación y al ejemplo. "Consolidamos estes distintivos, un recoñecemento público aos que traballan polos demais”, afirmó el edil, que reconoció que “non foi sinxelo escoller aos galardoados, o que pon de manifesto que Boiro é unha potencia deportiva, cultural e, cada vez máis, tamén social".

Boiro acogerá de octubre a junio una actividad para prevenir el deterioro cognitivo en mayores de 65 años

Te puede interesar