El BNG de Meis presentó un ruego en el Ayuntamiento para que el gobierno local acometa una campaña de limpieza de caminos, viales y aceras, ante la proliferación de maleza.
“Despois dunha serie de reunións coa veciñanza, e visitas a numerosos puntos do noso concello, puidemos comprobar que a falta de limpeza supón un perigo para os viandantes así como para a circulación de vehículos debido ao espesor da maleza que acurta perigosamente o ancho normal das beirarrúas e dificulta a visibilidade en cruces e outros tramos de diversos camiños”, valoran desde la formación nacionalista.
Afirman que esta “falta de limpeza”, “afecta a todas as parroquias do noso concello agás San Lourenzo, onde por motivo das festas levouse a cabo unha limpeza dos camiños e beirarrúas”, señalan.
Así pues, solicitan que por parte de la Alcaldía se acometan “coa maior celeridade posible” estas acciones de limpieza, “debido ás molestias e o risco real que supón para as persoas e vehículos, así coma a imaxe que deixa do noso concello”. Piden también una reunión con el Bloque para tratar este asunto y que se analice el calendario de limpiezas que plantean desde la formación.