El BNG de Sanxenxo insta al alcalde, Telmo Martín, a que dé explicaciones sobre los trabajos contemplados para el soterramiento de dos líneas de alta tensión en Vilalonga, procedentes de las subestaciones eléctricas de Nantes y Cambados.
Según explican los nacionalistas, esta actuación fue anunciada por el Concello y la Xunta en marzo de 2023, “dous meses antes das elección municipais”, apuntan. “Máis de dous anos despois, a obra, que tamén inclúe a retirada de dúas torretas, non só se levou a cabo, senón que se descoñece se realmente se vai facer realidade”, denuncian.
Los nacionalistas temen que este proyecto quede en el olvido como ya ocurrió con otros, “como a construcción da estrada entre o polígono de Nantes e Vilalonga”, recuerdan.
También, desde el Bloque señalan que en el pasado Pleno ordinario, en el turno de ruegos y preguntas, el alcalde no resolvió sus dudas sobre el proyecto, para el que se llegó a anunciar un presupuesto de tres millones de euros. “A día de hoxe a única certeza é que esas liñas de alta tensión seguen aí e nin sequera se pode garantir que vaian a ser retiradas, a pesares de ser unha demana histórica da veciñanza”, critica el portavoz, Fran Leiro.