El festival de foodtrucks pone en pie de guerra a Can de San Roque que baraja un paro en sus locales

El festival de foodtrucks pone en pie de guerra a Can de San Roque que baraja un paro en sus locales
Uno de los “foodtrucks” participantes en el festival llevada a cabo en Portonovo | d.a.

La celebración del festival de foodtrucks el pasado fin de semana en Portonovo ha sido la gota que ha colmado el vaso de la paciencia de los hosteleros. En un comunicado de prensa, el colectivo que agrupa a la hostelería local, Can de San Roque, se muestra muy crítico con la gestión del grupo de gobierno. “Ao señor concelleiro de Festas, Suso Sueiro, non se lle ocurre nada mellor que organizar durante os tres días do primeiro fin de semana de agosto unha concentración de caravanas de venta de comida ambulante con grupos de música subvencionados polo Concello que acaparan a centos de turistas deixando ós nosos locais sen clientes”, incide.
El colectivo se queja de los elevados gastos que deben asumir durante todo el año. “Soportamos durante todo o ano unhas taxas das máis altos de Galicia, esperando que o traballo do verán nos axude a soportar esas cargas anuais”, indica el colectivo.
Can de San Roque cifra en más de 20.000 euros las pérdidas de este fin de semana y recuerda que dan empleo a más de 150 personas del municipio, mientras que “os organizadores deste evento pagan as arcas municipais 2.000 euros polos tres días”.
Califican de “palabrería e falsas promesas” los anuncios de Telmo Martín. “Fíxonos promesas de que iba facer todolo posible para dar un impulso ao noso humilde sector pero, pasado máis dun ano, todo se quedou en palabrería e falsas promesas”, apunta. Llegados a este punto plantean la posibilidad de un cierre de sus negocios durante un día como medida de protesta por la política municipal. Se todo sigue igual, a nosa desesperación nos leva a plantexar o peche dos nosos negocios durante un día en forma de repulsa pola política municipal e que os nosos turistas saiban no estado de abandono no que nos atopamos por parte do alcalde e do goberno, en xeral”, dice. l

El festival de foodtrucks pone en pie de guerra a Can de San Roque que baraja un paro en sus locales

Te puede interesar