El BNG de Cambados ha solicitado información sobre la Concejalía de Urbanismo para saber si hay personal teletrabajando y si lo hay, porqué, así como el plazo medio para conceder licencias y si hay denuncias contra el departamento.
Su portavoz, Liso González, recordó que en el último Pleno criticaron la “parálise” de esta área y el “nulo liderazgo do concelleiro Xurxo Charlín” para “impulsar e liderar o desenrolo urbanístico” de Cambados. Sin embargo, ahora se sabe que la villa “está a cola do Salnés” en licencias y tras hablar con “profesionais do sector”, se han quedado “moi preocupados” porque sus “queixas van máis alá” y hablan de “un freno para o avance da vila”, aseguró el edil.
Según González, les hablan de “dilacións inxustificadas” en la respuesta a sus consultas, que “é moi difícil ser atendidos en persoa”, que “hai persoal, a día de hoxe, que segue a teletraballar” e incluso de que hay vecinos que “perden subvencións pola tardanza nas tramitacións e outros que desisten”. Hasta les comentan de “demandas ao Concello por esta situación”, añadió.