Somos Ribadumia presentó esta semana dos mociones para debatir en el próximo Pleno. En una de ellas solicitan que el Concello actúe para conseguir que la Xunta realice mejoras en el transporte público. En la otra, plantean que, al igual que se aprobó ya en el Pleno cambadés, se acuerde la retirada de la bandera de la Unión Europea de la Casa Consistorial, críticos con “a súa actitude ante o exterminio en Gaza”.
En lo referente a la primera, proponen que el gobierno local inste a la Xunta a modificar el Plan de Transporte Público. “A nosa veciñanza precisa ter conexións cos hospitais, coas universidades e cos centros da administración”. “No concello de Ribadumia quedamos practicamente incomunicados, e de feito non temos nin tan sequera comunicación cos dous hospitais de referencia, o do Salnés e Montecelo, nin coas universidades e centros da administración máis próximos”, lamentan en Somos. Por ello, plantean exigir aumentar línea y frecuencias.
Sobre la moción sobre la UE y Gaza, valoran que “non podemos permanecer impasibles nin ante o que está acontecendo, nin ante a como esta actuando a comunidade internacional, nomeadamente a Unión Europea”.