El gobierno de Valga denuncia el desmantelamiento del Cuartel ante el “silencio” de la oposición

El gobierno de Valga denuncia 
el desmantelamiento del Cuartel ante el “silencio” de la oposición
Cuartel de la Guardia Civil de Valga

El gobierno local de Valga que preside el conservador José María Bello Maneiro salió ayer al paso de las acusaciones sobre la violencia machista para acusar al PSOE de “querer sacar réditos políticos dos feitos tan dramáticos que nos encolleron a alma a todos”.

“Saben perfectamente a señora Ferreirós, e tamén o portavoz das Mareas, o señor Castiñeiras, que agora se sube ao carro, que este goberno non rexeitou ningunha campaña de sensibiilzación. Todas estaban representadas no acto institucional que se celebrou o día 25 de novembro no CODI: A campaña En Negro estaba alí, como tamén a campaña Laranxa da ONU Mulleres, a campaña “Non á violencia” e a campaña “Si ao respecto. Pero como o van a saber se os que non estaban na concentración eran vostedes”, aseguran desde el gobierno.

Sin medios ni efectivos

Lo que más preocupa al equipo que preside Bello Maneiro es el desmantelamiento del cuartel de la Guardia Civil ante, dicen, el silencio del grupo municipal socialista. “Por que non le esixen que reforce os medios materias e, sobre todo, humános do noso cuartel, porque a fin e ao cabo estes gardas son os que poderían recibir as denuncias das mulleres que sofren a violencia machista e os que as auxiliarían en situacións de perigo. Pero non, para o PSOE parece que é melor que chegue unha patrulla dende a outra punta da provincia”, apuntan desde el gobierno de Valga, que se muestra orgulloso de la reacción de unidad del pueblo ante una “barbarie” que “crebounos a todos por dentro”. Además, recuerdan logros en la lucha contra la violencia machista, como contar con un CIM pese a tener menos de 6.000 habitantes, y lamentan que el PSOE no protestase cuando “a subdelegada do Goberno do PSOE nin se dignou a convidar á concelleira delegada de Igualdade á Mesa de coordinación contra a violencia de xénero”.

El gobierno de Valga denuncia el desmantelamiento del Cuartel ante el “silencio” de la oposición

Te puede interesar