El delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, clausuró ayer, en la Casa de Cultura de Moraña, y en compañía de la alcaldesa, Luisa Piñeiro, el curso de Operacións Auxiliares de Servizos Administrativos e Xerais, destinado a personas desempleadas del municipio.
Fuentes del Gobierno gallego explicaron que en total se formaron 15 alumnos, con un programa de una duración de 448 horas (40 de ellas de práctica) dirigido prioritariamente a personas en situación de desempleo. Estos cursos han sido sufragados por la Consellería de Traballo e Benestar y promovidas por las instituciones, entidades sin ánimo de lucro y empresas. En el caso de Moraña, la inversión ha sido de casi 50.000 euros.
El objetivo de esta formación, según Cores Tourís, “é reorientar a traxectoria profesional das persoas en situación de desemprego, xa que no actual contexto resulta imprescindible reciclarse e formarse en novas materias; adaptarse para competir con máis recursos no panorama actual do mercado de traballo”.
La Xunta está dando formación, a través de 265 cursos, a 3.949 personas desempleadas de la provincia de Pontevedra para incrementar sus posibilidades de acceso al mercado laboral. En estos cursos se están invirtiendo cerca de 14 millones de euros, que gestionan directamente los servicios de la delegación territorial. A este respecto, el delegado de Pontevedra valoró “a concurrencia de numerosos actores que axudan a programar unha oferta local, axustada ás circunstancias do municipio ou da comarca, e polo tanto, máis próxima ás necesidades reais das empresas”.
Como todos los años, añadió José Manuel Cores Tourís, “é tamén destacable a implicación dos concellos, 24 en total, dos axentes sociais, tanto dos sindicatos, a través das súas áreas de formación, como das organizacións empresariais así como las entidades sociais”.
Desde la Xunta también indicaron que en la configuración de la oferta formativa colaboran además los centros integrados de formación profesional de la provincia, como la Escola Marítimo Pesqueira de Bueu.
Cores Tourís hizo especial mención a la comarca de Caldas de Reis, donde se realizaron seis cursos, beneficiándose a un total de 90 vecinos desempleados de Valga, Cuntis, Moraña y Caldas. Así, en total se destinaron a estas acciones formativas más de 316.000 euros. “As accións de formación profesional conforman un dos elementos máis salientables das políticas activas de emprego. Á vista está o importante esforzo inversor que realiza a Consellería de Traballo e Benestar nestas medidas para mellorar a empregabilidade”, concluyó el delegado. n