El grupo municipal del BNG de Vilagarcía asegura tener “dúbidas” sobre el cumplimiento del contrato de recogida de la basura y limpieza viaria. En este sentido, apuntan cuestiones como “o atraso na colocación dos novos contedores ao comezo da licitación” o la recogida de voluminosos.
En cuanto a este último punto, apuntan que “día tras días vemos que ocupan as nosas beirarrúas e estradas sen ser recollidos, chegando a pasar longos períodos de tempo sen que se lle dé solución”. Sin embargo, señalan, “na oferta acordada contémplase que este pasaría a levarse a cabo de luns a venres, en horario de 7 a 13:15 horas, e contando para elo cun conductor, un peón e un camión coa caixa aberta”.
Los nacionalistas denuncian la situación de la brigada de desbroces, que según los pliegos contarían con tres equipos formados por 3 conductores y 4 peones, dos camiones, dos desbrozadoras, dos deshidratadoras, un tractor y una miniretroexcavadora, con una frecuencia de seis días a la semana con dos equipos y un equipo dos días a la semana. “Cada vez son máis numerosas as denuncias da veciñanza de diferentes puntos do municipio ao respecto”, apunta el BNG, que incide en que “non hai máis que ver o estado de beirrarúas e viais” y critica que no se recojan los restos del desbroce. Los pliegos establecían controles periódicos de seguimiento, así como inspecciones, para comprobar “o cumprimento efectivo da ruta, itinerario e horario establecidos”, por lo que reclama saber si el Concello lo está llevando a cabo. “Esixímoslle ao grupo de goberno que cumpra coa súa responsabilidad e que tome as medidas correctoras precisas”, dice el grupo que lidera Xabier Rodríguez