El sindicato Comisións Obreiras denuncia que Correos "segue a perder personal de maneira continua", debido a las jubilaciones y bajas que "non están a ser cubertas" lo que derivan, señalan, "nun incremento insostible da carga de traballo" y se deja notar en las oficinas de Vilagarcía y Sanxenxo. A esta situación, explican, "xa crítica", se suma la "escasa cobertura durante o período vacacional, o que repercute directamente na calidade do servizo e na saúde e benestar do persoal".
En cuanto a las oficinas de Vilagarcía y Sanxenxo, señalan, la reducción de personal "está a provocar un grave desequilibrio operativo" ya que "o pouco persoal dispoñible vese obrigado a asumir un volume de traballo desproporcionado, mentres atende longas colas de persoas usuarias".
Para el sindicato, la situación de las comarcas de Arousa y O Salnés resulta "especialmente alarmante durante os meses de verán", cuando el incremento de población multiplica la demanda de los servicios postales. En este sentido, apelan a los datos oficiales de la Mancomunidade, con aumentos de habitantes de hasta un 20 por ciento.
"Desde CCOO esiximos á dirección de Correos que asuma dunha vez por todas a súa responsabilidade e adopte medidas urxentes para afrontar esta situación. É imprescindible realizar contratacións suficietnes e axeitadas que permitan asumir a carga de traballo do verán, garantindo condicións laborais dignas e un servizo postal público de calidade para toda a cidadanía", señala el sindicato, que no descarta movilizarse en el caso de que no se atiendan sus demandas, al igual que hicieron durante el verano pasado.
Ya durante la manifestación del 1º de Mayo los trabajadores de Correos hicieron que la falta de personal también afecta al servicio, sobre todo en el rural.