Esquerda Unida de Vilagarcía carga contra el gobierno local por convocar el proceso de selección de brigadas “a mediados de agosto” y en “alerta extrema por risco de incendios forestais”. Consideran desde la formación que se trata de una decisión que llega “tarde e mal, demostrando a falta de previsión, interese e traballo” por parte del ejecutivo, que “deixa sen protección axeitada á veciñanza e ao patrimonio natural durante a época de maior perigo”.
EU incide en que Galicia lleva buena parte del verano en “alerta máxima”, pero “Vilagarcía inicia este procedemento cando os incendios xa arrasan o territorio, nun exemplo claro de improvisación e neglixencia que podería ter ocasionado consecuencias graves para a seguridade e o medio ambiente”. Incide en este sentido en que hace tres años, y por estas mismas fechas, se producía un inmenso incendio en Xiabre.
La formación que lidera Juan Fajardo también muestra “serias dúbidas” sobre la igualdad de oportunidades en este procedimiento. El Concello publicó las bases el día 7, las anunció el 8 para realizar las pruebas el 11, “ofrecendo apenas tres días, cun fin de semana polo medio, para que as persoas interesadas poidan inscribirse e preparar a documentación”, un plazo que ve “ridículo”.
"Estamos ante un goberno incapaz de cubrir uns mínimos de traballo con responsabilidade e eficacia, preguntámonos tamén onde está o seu socio de goberno, o BNG, ante esta grave situación", señalan desde Esquerda Unida de Vilagarcía.